Biznis

Na Svjetski dan radija o

Osnovana HUP- Koordinacija komercijalnih radio postaja

Osnovana HUP- Koordinacija komercijalnih radio postaja

Na simboličan datum kojim se obilježava Svjetski dan radija, 13. veljače, osnovana je Koordinacija komercijalnih radio postaja u Hrvatskoj udruzi poslodavaca.

Koordinacija je osnovana kako bi se očuvale, afirmirale i unaprijedile djelatnosti pružanja medijske usluge radija, kao kreativnih aktera razvoja društva te proizvođača informativnih, kulturnih, obrazovnih i ostalih sadržaja.

Povodom Svjetskog dana radija svečano događanje organizirali su Enter Zagreb, Antena Zagreb, Gold FM, Narodni radio te Media servis.  

Povodom osnivanja Koordinacije, glavni direktor HUP-a, Davor Majetić, istaknuo je važnost radija kao brzog medija koji i dalje ostvaruje značajnu moć u komunikaciji te je izjavio: „Želimo povezati radio postaje kvalitetnije s našim članovima, jer mislimo da ima jako puno tema koje se mogu kvalitetno upravo preko radija kao medija prenijeti i građanima i državi i poslodavcima.

Radijske postaje će se ovim putem kroz koordinaciju kvalitetnije dogovarati oko zajedničkih interesa i bolje se organizirati kako bi bile uspješnije, kvalitetnije i konkurentnije. Naravno, kao socijalni partner kroz HUP će i radijske postaje imati prilike direktno sudjelovati u kreiranju zakonske regulative koja definira tu industriju što će omogućiti da utječu da ona bude bolja, kvalitetnija, da se unaprjeđuje, mijenja, s idejom da se radio postaje još bolje razvijaju u Hrvatskoj jer svi smatramo da postoji puno prostora i prilika da se to i ostvari.“

HUP-ova Koordinacija, koju čine predstavnici komercijalnih radio postaja, za ciljeve je postavila razvoj radio industrije kao gospodarske grane, posebice aktivnim sudjelovanjem u procesu donošenja i izmjene relevantnih zakonskih i podzakonskih akata iz područja djelovanja radija, zatim daljnji razvoj standarda u djelovanju komercijalnih radija te zaštitu komercijalnih uvjeta poslovanja radija. Koordinacija se također zalaže za poticanje partnerskih odnosa i suradnje s predstavnicima tijela državne, županijske i lokalne uprave, kao i za zastupanje interesa članova prema Vladi RH i resornim ministarstvima. Krajnji cilj svakako je razvoj konkurentnosti radijske industrije te prilagodba radijske industrije na tržištu digitalnih medija i novih tehnologija. Osnivači Koordinacije su Otvoreni radio, Radio Kaj, Narodni radio, Antena Zagreb, Gold FM i Enter Zagreb.

Reci što misliš!

  Vezane vijesti