"Epic week in Croatia"
Hrvatska turistička zajednica pokrenula novu promotivnu kampanju, "mamac" i Morske orgulje
Osnovni cilj kampanje je poticanje fanova na društvenim mrežama, odnosno potencijalnih turista da kreiraju svoj odmor iz snova kojeg mogu provesti upravo u Hrvatskoj, a fotografija Morskih orgulja u Zadru prava je pozivnica!
Hrvatska turistička zajednica pokrenula je novu promotivnu kampanju „Epic Week in Croatia“. Osnovni cilj kampanje je poticanje fanova na društvenim mrežama, odnosno potencijalnih turista da kreiraju svoj odmor iz snova kojeg mogu provesti upravo u Hrvatskoj.
Kroz ovu se kampanju, koja će trajati do 30. travnja, Hrvatska pozicionira kao turistička destinacija vrlo bogate i široke ponude, u kojoj svatko može pronaći nešto za sebe, bilo da je riječ o kulturnom turizmu, aktivnom turizmu, zabavnim sadržajima ili o kvalitetnom odmoru i uživanju u prirodi.
Novu kampanju Hrvatske turističke zajednice komentirao je i direktor Glavnog ureda HTZ-a Ratomir Ivičić koji je naglasio važnost kampanja u kojima aktivno sudjeluju i potencijalni turisti.
„U sklopu ove kampanje, koja se nadovezuje na vrlo uspješan projekt „Croatia Feeds“, pozivamo sve zainteresirane da kreiraju svoj idealan odmor i to na način da na posebno izrađenoj web stranici kampanje, od ponuđene 101 aktivnosti, odaberu top sedam aktivnosti koje čine njihov odmor iz snova. Sudionici također mogu birati lokacije, znamenitosti, gradove, ali i okuse koje žele doživjeti i okusiti tijekom svog posjeta Hrvatskoj. U sklopu kampanje je kreirana i nagradna igra, a pobjednik osvaja putovanje za dvije osobe u sklopu kojega će doživjeti upravo onih sedam aktivnosti koje je odabrao za svoj odmor iz snova“, izjavio je direktor Ivičić, dodavši kako će kampanja biti aktivna na društvenim mrežama Facebook i Twitter.
U nagradnoj igri sudjeluju svi oni koji će odabranih top sedam aktivnosti podijeliti na svojim profilima na društvenim mrežama Facebook ili Twitter. Sudionici čije objave prikupe najveći broj lajkova ulaze u veliko finale, a glavnu nagradu će osvojiti onaj natjecatelj koji će imati najbolji argumentirani opis zašto baš on zaslužuje nagradu.
Web stranica kampanje „Epic Week“ dostupna je putem ove poveznice.
U tijeku i pojačana promidžba nautike te brand kampanja
Hrvatska turistička zajednica i ove godine na ključnim tržištima Njemačke, Velike Britanije, Austrije, Švedske, Norveške, Švicarske i Poljske provodi pojačanu promidžbenu kampanju za nautiku.
Nastavno na ranije uvedene strategije i u ovoj je kampanji fokus na jasno uočljivim i atraktivnim oglasima, koji su objavljeni na odabranim tematskim portalima, kao i u širim skupinama na Google Display Networku. Koristi se komunikacijski koncept kampanje „Croatia Feeds“, s člancima i vizualnim rješenjima nautičke tematike. Kampanja će trajati do 10. svibnja, a do sada je isporučeno više od 12 milijuna impresija, uz više od 30 tisuća dolazaka na mrežne stranice Hrvatske turističke zajednice. Dodajemo kako se od sredine travnja do sredine lipnja provodi i brand kampanja na čak 17 tržišta, a u ovoj je fazi kampanja aktivirana na tržištima Austrije, Češke, Slovačke i Rusije.
Napominjemo kako se ista kampanja već provodi i na tržištu Finske, Danske, SAD-a i Japana, a na tim će tržištima biti aktivna do 10. svibnja.
Vezane vijesti
-
Zadarska županija s ukupnim iznosom od 100 tisuća eura sufinancirat će 69 manifestacija u turizmu tijekom 2024. godine. Na Javni poziv za provedbu Programa za dodjelu potpora događanjima u turizmu na području Zadarske županije ukupno je stiglo 140 prijava.
-
Ljubitelji ljepote i strasti plesa, pripremite se za nezaboravno iskustvo jer Gruzijiski nacionalni balet Sukhishvili dolazi na pozornicu Arsenala u subotu, 20. travnja s početkom u 20 sati!
-
Tema ovogodišnjeg Dana planeta Zemlje je "planet protiv plastike", a akcija čišćenja podmorja, čiji su pokrovitelji Solana Pag, Natura Jadera, TZ Paga, Grad Pag i trgovački centar Lorenco, ima za cilj doprinijeti smanjenju onečišćenja plastikom i podizanju svijesti o važnosti očuvanja okoliša
Izdvojeno
-
Sedam europskih zemalja na ovogodišnjoj Noći tvrđava: Slobodan ulaz za posjetitelje, koncerti, radionice, evo detalja za 10. svibnja!
-
U sklopu programa Županijski dani, u petak, 19.travnja 2024. s početkom u 20 sati u crkvi sv.Donata u Zadru održat će se Smotra klapa Zadarske županije
-
Nakon dva održana brzinska ispita tijekom četvrtka vodstvo u ukupnom redoslijedu WRC Croatia Rallyja preuzeo je belgijski vozač Thierry Neuville u Toyoti, trenutačno vodeći u ukupnom redoslijedu Svjetskog prvenstva.
-
Udruga za promicanje ekološke proizvodnje hrane, zaštite okoliša i održivog razvoja Eko-Zadar, koja je član Mreže Zelenih telefona Hrvatske, putem Zelenog telefona sredinom ožujka je zaprimila prijavu o započetoj bespravnoj gradnji mola na istočnoj obali otoka Galešnjaka, ispred katastarske čestice 5682 katastarske općine Pašman.
Reci što misliš!