Biznis

Brendaonica PLUS 27. siječnja u Inovativnom Zadru

Brendaonica PLUS 27. siječnja u Inovativnom Zadru

U subotu, 27. siječnja, u Inovativni Zadar ponovno stiže Brendaonica PLUS Morene Milevoj i Tomislava Pancirova.

Brendaonica PLUS je naprednija interaktivna radionica na kojoj ćete naučiti kako uspješno brendirati sebe ili svoj proizvod na društvenim mrežama uz stručno vodstvo dvoje iskusnih marketinških stručnjaka.

Osim što ćete dobiti jako puno ideja za promociju vašeg brenda, u interaktivnim vježbama isprobat ćete alate za njihovu primjenu i korištenje. Radionica je sufinancirana sredstvima koje pokriva Inovativni Zadar.

Mjesto održavanja: Inovativni Zadar (Grgura Budislavića, 99)
Vrijeme održavanja: od 9 do 18h
Cijena kotizacije: 500 kn + pdv
Link za prijavu: http://bit.ly/2rEkODA

Max. broj polaznika: 15

PROGRAM RADIONICE

8.45h - Registracija polaznika.

9.00-10.30h

I. Kako maksimalno iskoristiti potencijal društvenih mreža za uspjeh vašeg brenda?.
• Kako postaviti ciljeve vaše strategije brendiranja? 
• Kako definirati vrijednosti vašeg brenda?
• Što je 'brand statement' vašeg osobnog brenda, proizvoda ili usluge?

10.30-13.00h

II. Kako osmisliti učinkovit komunikacijski plan za vaš brend uz primjenu globalnih trendova? 
• Trendovi u digitalnom marketingu s naglaskom na Influencer marketing.
• Osobine generacije Z koje morate poznavati.
• Kako izraditi komunikacijski plan te doći do idealnog klijenta koristeći učinkovito vizuale? 

13.00-14.00h Pauza za ručak.

14.00-17.00h

III. Povećajte doseg, prodaju i angažman na vašim digitalnim kanalima. 
• Kako maksimalno iskoristiti sve postojeće mogućnosti Facebooka?
• Kako osmisliti ciljanu kampanju na Instagramu?
• Kako pripremiti idealan plan promocije putem videa? 

Interaktivna vježba putem koje će polaznici s besplatnim alatima koje imamo na raspolaganju isprobati neke od tehnika naučenih kroz teorijski dio radionice.

17-18.00h

IV. Kako se služiti blogovima te kreirati sadržaj prilagođen vašem targetu?
• Kako usavršiti tehnike pisanja bloga u svrhu povećanja čitanosti i pronalaska na tražilicama (SEO)? 
• Primjeri dobre prakse uspješnih blogova.
• Kako osmisliti co-branding kampanju?

Svi polaznici dobivaju Potvrdu o pohađanju radionice te mogućnost sudjelovanja u Q&A grupi na Facebooku nakon Brendaonice.


Reci što misliš!