Biznis

Split, Zadar, Dubrovnik i Zagreb

Hrvatska među zemljama s najviše nagrada Booking.coma, naša četiri grada u top 20 u svijetu

Hrvatska među zemljama s najviše nagrada Booking.coma, naša četiri grada u top 20 u svijetu

Internetski rezervacijski sustav Booking.com među 550 tisuća smještajnih objekata u 218 zemalja i teritorija ove je godine nagrade "Guest Rewiev Award 2017" dodijelila i za gotovo 25 tisuća objekata u Hrvatskoj koja je i u grupi deset zemalja s najviše nagrada

"Hrvatska se nalazi na drugom mjestu zemalja s najvišim ocjenama, odmah iza Italije, dok su Split, Zadar, Dubrovnik i Zagreb među top 20 najnagrađivanijih gradova svijeta", ističu iz Booking.coma.

Godišnje nagrade objektima Booking.com dodjeljuje temeljem korisničkog iskustva i ocjena gostiju diljem svijeta koji su smještajne objekte rezervirali putem te platforme i u njima boravili, a njihovih je recenzija za prošlu godinu bilo 140 milijuna, a na temelju njihovih ocjena nagrade je dobilo gotovo 500 tisuća smještajnih objekata.

Osim što je na drugom mjestu zemalja s najvišim ocjenama, Hrvatska je prema broju dobivenih nagrada ove godine na šestom mjestu.

Naglašavaju i da su za 2017. prvi puta apartmani zauzeli prvo mjesto ispred hotela kao najnagrađivanija vrsta smještajnih objekata, čineći 30 posto svih nagrađenih objekata u svijetu, a apartmane i hotele po broju nagrada slijede kuće za odmor, smještaji s doručkom-B&B, te vikendice.

"Rastuće zanimanje korisnika za jedinstvenim boravcima i iskustvima vidljiv je i u nedavnom istraživanju Booking.coma na uzorku od 19 tisuća putnika iz 26 zemalja, u kojem jedan od tri ili 33 posto tvrdi da bi u 2018. radije boravio u privatnom smještaju nego u hotelu.

Također, jedan od pet ili 21 posto putnika tvrdi da bi u nadolazećoj godini razmislio o dodavanju vlastitog doma na stranicu za rezervaciju smještaja", iznose sa te platforme.

Kako napominju, za nagrade objekti moraju imati prosječnu ocjenu recenzija 8 ili više na temelju najmanje bar pet recenzija gostiju do kraja listopada. Ocjenjuje se čistoća, udobnost, lokacija, sadržaji, osoblje i vrijednost za novac, a budući se recenzije nikad ne uređuju niti mijenjaju na bilo koji način, putnici mogu biti sigurni da čitaju autentične dojmove o stvarnim korisničkim iskustvima u smještajnim objektima.


Reci što misliš!