u subotu
Brendaonica PLUS ponovno u Inovativnom Zadru
U subotu, 27. siječnja, u Inovativni Zadar ponovno stiže Brendaonica PLUS Morene Milevoj i Tomislava Pancirova.
Brendaonica PLUS je naprednija interaktivna radionica na kojoj ćete naučiti kako uspješno brendirati sebe ili svoj proizvod na društvenim mrežama uz stručno vodstvo dvoje iskusnih marketinških stručnjaka.
Osim što ćete dobiti jako puno ideja za promociju vašeg brenda, u
interaktivnim vježbama isprobat ćete alate za njihovu primjenu i
korištenje. Radionica je sufinancirana sredstvima koje
pokriva Inovativni Zadar.
Mjesto održavanja: Inovativni Zadar (Grgura Budislavića,
99)
Vrijeme održavanja: od 9 do 18h
Cijena kotizacije: 500 kn + pdv
Link za prijavu: http://bit.ly/2rEkODA
Max. broj polaznika: 15
PROGRAM RADIONICE
8.45h - Registracija polaznika.
9.00-10.30h
I. Kako maksimalno iskoristiti potencijal društvenih mreža za
uspjeh vašeg brenda?.
• Kako postaviti ciljeve vaše strategije brendiranja?
• Kako definirati vrijednosti vašeg brenda?
• Što je 'brand statement' vašeg osobnog brenda, proizvoda ili
usluge?
10.30-13.00h
II. Kako osmisliti učinkovit komunikacijski plan za vaš brend uz
primjenu globalnih trendova?
• Trendovi u digitalnom marketingu s naglaskom na Influencer
marketing.
• Osobine generacije Z koje morate poznavati.
• Kako izraditi komunikacijski plan te doći do idealnog klijenta
koristeći učinkovito vizuale?
13.00-14.00h Pauza za ručak.
14.00-17.00h
III. Povećajte doseg, prodaju i angažman na vašim digitalnim
kanalima.
• Kako maksimalno iskoristiti sve postojeće mogućnosti
Facebooka?
• Kako osmisliti ciljanu kampanju na Instagramu?
• Kako pripremiti idealan plan promocije putem videa?
Interaktivna vježba putem koje će polaznici s besplatnim alatima
koje imamo na raspolaganju isprobati neke od tehnika naučenih
kroz teorijski dio radionice.
17-18.00h
IV. Kako se služiti blogovima te kreirati sadržaj prilagođen
vašem targetu?
• Kako usavršiti tehnike pisanja bloga u svrhu povećanja
čitanosti i pronalaska na tražilicama (SEO)?
• Primjeri dobre prakse uspješnih blogova.
• Kako osmisliti co-branding kampanju?
Svi polaznici dobivaju Potvrdu o pohađanju radionice te mogućnost
sudjelovanja u Q&A grupi na Facebooku nakon Brendaonice.
Vezane vijesti
-
Ustanova za razvoj kompetencija, inovacija i specijalizacije Zadarske županije INOVAcija, Inovativni Zadar i CEPOR organiziraju informativnu radionicu za poduzetnike i poljoprivrednike na temu: KAKO PRIPREMITI ZA PRIJENOS POSLOVANJA … sebe, poslovanje, nasljednike?
-
Nastavlja se "prepucavanje" Daniela Radete, gradskog vijećnika i predsjednika GO SDP Zadar te gradonačelnika Branka Dukića oko nezakonite građevinske dozvole koje Radeta u serijalu objavljuje na svom Facebook profilu.
-
Festival cvijeća, u organizaciji Turističke zajednice općine Sv. Filip i Jakov, počeo je danas u Sv. Filipu i Jakovu.
Izdvojeno
-
Muzej antičkog stakla u Zadru ove godine slavi svoju jubilarnu 15. godišnjicu rada, jer je svoja vrata svečano otvorio 5. svibnja 2009. godine. Tim povodom pripremamo bogat i zanimljiv program uz otvorenje izložbe Helmi Remes i Slate Grove “Odjeci priča / Nadahnuće iz Finske”.
-
U sklopu programa "Knjigom oko svijeta" svoju su zemlju zainteresiranoj djeci u Gradska knjižnica Zadar jučer predstavile naše volonterke iz Ukrajine: Olga Luhova, Natalia Kurkina te njezine kćeri Daria i Polina.
-
Pozvani ste na 37. Susret hrvatskih puhačkih orkestara koji će 5. i 19. svibnja 2024. godine u Zagrebu okupiti najuspješnije puhačke orkestre iz cijele Hrvatske
-
I dok meso svakodnevno jede svaki četvrti Hrvat, što jasno govori o popularnosti ove namirnice, dublja segmentacija govori da su građani cjenovno osjetljivi te da se manje konzumiraju skuplje vrste mesa i mesnih prerađevina kao što su teletina i janjetina te pršut i kulen
Reci što misliš!