Biznis

Hrvatskoj nagrada za najatraktivniju novu destinaciju

Zadarska turistička ponuda predstavljena u Indiji

Zadarska turistička ponuda predstavljena u Indiji

Na sajmu u Mumbaiju je sudjelovalo 1.300 izlagača iz 60 zemalja, a uz Hrvatsku turističku zajednicu svoju su ponudu predstavile i turističke zajednice Grada Zagreba, Dubrovačko-neretvanske i Zadarske županije.

Hrvatska turistička zajednica i ove godine nastupa na važnom nautičkom sajmu BOOT, koji se održava u Düsseldorfu od 20. do 28. siječnja.

Sajam je posjetio i direktor Glavnog ureda HTZ-a Kristjan Staničić, koji se tom prilikom susreo s predstavnicima njemačkog udruženja jedriličara i utjecajnim predstavnicima njemačkih medija specijaliziranih za nautiku kojima se dodatno pojasnilo povećanje boravišne pristojbe za nautičare za 2018. godinu.

Važnost nautike, kao sastavnog dijela ukupne hrvatske turističke ponude, naglasio je direktor Staničić.

„Nastup na sajmu BOOT u Düsseldorfu predstavlja izvrsnu priliku za dodatnim pozicioniranjem hrvatske nautičke ponude na ovom, za nas, vrlo važnom tržištu. Naime, u Hrvatskoj je tijekom 2017. godine u nautičkom charteru ostvareno više od 470.000 dolazaka i više od 3 milijuna noćenja, što predstavlja poraste u dolascima i noćenjima od 15 posto. Upravo je s tržišta Njemačke ostvaren najveći turistički promet u navedenom segmentu, odnosno 76.000 dolazaka i 569.000 noćenja, što također predstavlja poraste od 15 posto u odnosu na 2016. godinu. U ovoj godini očekujemo nastavak pozitivnih trendova s njemačkog tržišta i još bolje pozicioniranje Hrvatske kao atraktivne nautičke destinacije“, poručio je direktor Staničić.

Hrvatska turistička zajednica, u suradnji s Hrvatskom gospodarskom komorom i ACI-jem, u sklopu hrvatskog štanda organizirala je poslovno druženje za partnere uz hrvatsku eno gastro ponudu. Osim Hrvatske turističke zajednice kao glavnog izlagača, u sklopu hrvatskog štanda, svoju je ponudu na sajmu BOOT predstavilo i pet suizlagača: Angelina Yachtcharter, Burin Yacht Charter, Croatia Yachting, Marina Muroskva i The Yachting Club.

Hrvatska turistička zajednica po prvi puta se predstavila na poslovnom sajmu OTM u indijskom gradu Mumbai.

Naime, organizator sajma prepoznao je pozitivan marketinški iskorak Hrvatske na velikom indijskom tržištu dodijelivši Hrvatskoj nagradu u kategoriji „Most promissing new destination“, odnosno priznanje za najatraktivniju novu destinaciju. Pored poslovnih ljudi i predstavnika turoperatora koji rade na indijskom potkontinentu, hrvatski štand posjetio je i ministar turizma Indije Jaykumar Rawal, koji je razgovarao s predstavnicima hrvatskog turističkog sektora na sajmu.

Sajam OTM predstavlja odličnu priliku za susrete i izgradnju dugoročnih poslovnih odnosa. Na sajmu je sudjelovalo 1.300 izlagača iz 60 zemalja, a uz Hrvatsku turističku zajednicu svoju su ponudu predstavile i turističke zajednice Grada Zagreba, Dubrovačko-neretvanske i Zadarske županije.

Podsjećamo kako je s tržišta Indije u 2017. godini ostvareno više od 56.000 dolazaka i 128.000 noćenja što u odnosu na 2016. godinu predstavlja visoki dvoznamenkasti porast od 65 % u dolascima i 60 % u noćenjima.

 


Reci što misliš!