Biznis

izuzetna prilika

Hrvatska turistička ponuda na jubilarnom 25. sajmu ATM u Dubaiju

Hrvatska turistička ponuda na jubilarnom 25. sajmu ATM u Dubaiju

Hrvatska turistička zajednica (HTZ) i ove godine predstavlja nacionalnu turističku ponudu na sajmu ATM - Arabian Travel Market, koji se održava u Dubaiju od 22. do 25. travnja.

Sajam i hrvatski štand obišli su ministar turizma Gari Cappelli i direktor Hrvatske turističke zajednice Kristjan Staničić, koji su se tom prilikom susreli s tamošnjim državnim dužnosnicima te brojnim partnerima na tržištu Ujedinjenih Arapskih Emirata, odnosno s predstavnicima svjetskih aviokompanija i turoperatora poput Emiratesa, FlyDubaia, Thomas Cook Indija, itd.

S ministricom za međunarodnu  suradnju i izvršnom direktoricom EXPO 2020. Dubai, Reem Al Hashimy, ministar Cappelli razgovarao je o sudjelovanju Hrvatske na svjetskoj izložbi EXPO 2020. na kojoj je do sada svoje prisustvo potvrdilo 180 zemalja svijeta.

 „EXPO u Dubaiju je puno više od izložbe. Riječ je o jednom od najvećih globalnih, nekomercijalnih događaja od velikog gospodarskog i kulturnog značaja koji predstavlja veliku priliku za Hrvatsku što je prepoznala Vlada RH te će se Hrvatska po prvi puta nakon 2010. godine ponovno predstaviti na EXPO-u. Naša je namjera da se uoči EXPO-a otvori Generalni konzulat, te moguće i predstavništvo Hrvatske turističke zajednice i Hrvatske gospodarske komore čime bi se dao veliki zamašnjak čitavom gospodarstvu“, istaknuo je ministar Cappelli. 

Prilikom susreta ministrica je nadodala kako postoji interes za ostvarivanje zajedničkih projekata i uspostavljanje jače gospodarske suradnje između naših zemalja osobito po pitanju građevinske industrije i mogućnosti da hrvatske tvrtke sudjeluju u izgradnji paviljona za EXPO Dubai 2020.

„Predstavljanje hrvatske turističke ponude na ovom tržištu, kao i daljnje unaprjeđenje suradnje s ključnim pratnerima, za hrvatski turizam ima strateški značaj. Povezivanje Hrvatske i UAE im višestruke efekte za hrvatski turizam i gospodarstvo. U tom kontekstu do posebnog izražaja dolaze uspostavljene i dobro popunjene aviolinije Emiratesa i FlyDubaija koje spajaju Dubai sa Zagrebom i Dubrovnikom, a čime nam se otvaraju i mnoga druga daleka tržišta, poput Južne Koreje, Japana, Tajvana, Australije, Novog Zelanda, Afrike i drugih. Kako nam je cilj osigurati još bolju budućnost i kontinuiran razvoj temeljen na održivom turizmu, moramo otvarati nova tržišta koja nude velike potencijale posebice u pred i post sezoni“, poručio je direktor Staničić nakon održanih sastanaka s predstavnicima Emiratesa te glavnim komercijalnim direktorom FlyDubaia Hamad Obailallom dodavši kako ga vesele odlične povratne informacije ključnih partnera na ovom tržištu koje bi trebale pridonijeti daljnjem rastu turističkog prometa s tržišta UAE.


Reci što misliš!