#promocija
Objavljen treći nastavak kampanje "Epic week in Croatia"
Hrvatska turistička zajednica i ove godine provodi uspješnu kampanju i nagradnu igru „Epic Week in Croatia“. Fanovima na društvenim mrežama ponuđeno je 218 aktivnosti za 2018. godinu
Hrvatska turistička zajednica na društvenim mrežama Facebook, Twitter i Instagram pokrenula je treći nastavak kampanje „Epic Week in Croatia“.
Ove godine kampanja nudi čak 218 aktivnosti za kreiranje idealnog godišnjeg odmora. U sklopu kampanje kreirana je i nagradna igra s glavnom nagradom koja uključuje nezaboravno putovanje u Hrvatsku.
Riječ je o kampanji koja potiče fanove i potencijalne turiste da kreiraju svoj odmor iz snova, a kojeg mogu provesti upravo u Hrvatskoj. Cilj kampanje je dodatno pozicioniranje Hrvatske kao destinacije bogate i široke ponude u kojoj svatko može pronaći nešto za sebe.
Koncept „Epic Week“ kampanje omogućuje svim sudionicima kreiranje svog idealnog odmora i to putem posebno izrađene web stranice kampanje, na kojoj je ponuđeno 218 aktivnosti i doživljaja.
Svi sudionici imaju mogućnost odabira top sedam aktivnosti koje čine njihov odmor iz snova, a osim aktivnosti sudionici također mogu birati lokacije, znamenitosti, gradove, ali i okuse koje žele doživjeti i okusiti tijekom svog posjeta Hrvatskoj. U nagradnoj igri sudjeluju svi oni koji su odabranih top sedam aktivnosti podijelili na svojim profilima na društvenim mrežama, a u veliko finale ulaze oni sudionici čije su objave prikupile najveći broj lajkova.
Glavnu nagradu osvaja ona osoba koja ima najbolji argumentirani opis zašto baš ona zaslužuje putovanje u Hrvatsku, a u sklopu kojega će doživjeti upravo onih sedam aktivnosti koje je odabrala za svoj odmor iz snova.
„Riječ je o vrlo uspješnoj kampanji koja u svakoj novoj inačici nudi nešto novo i postiže sve bolje rezultate. Tako se u sklopu prvog nastavka kampanje fanovima na društvenim mrežama nudila 101 aktivnost. U drugom nastavku smo kreirali i ponudili 200 aktivnosti, a sada u trećem nastavku nudimo čak 218 aktivnosti koje se mogu doživjeti u hrvatskim destinacijama. U sklopu prvog nastavka kampanje ostvarili smo doseg od gotovo 13 milijuna ljudi i privukli više od 10 tisuća novih fanova na društvenim mrežama. Drugi nastavak polučio je također odlične rezultate, odnosno doseg od gotovo 40 milijuna ljudi, a kanale HTZ-a na društvenim mrežama počelo je pratiti više od 50 tisuća novih fanova. Očekujemo da će treći nastavak premašiti sve dosadašnje rezultate i tako doprinijeti pozicioniranju Hrvatske kao atraktivne destinacije bogate ponude“, naglasio je direktor Hrvatske turističke zajednice Kristjan Staničić.
Podsjećamo, u sklopu drugog dijela promotivne kampanje pobjedu je odnijela natjecateljica iz Italije, dok je pobjednica prve kampanje bila natjecateljica iz Poljske. Kampanja i nagradna igra ove je godine aktualna do 23. svibnja pa će početkom lipnja biti poznato s kojeg tržišta dolazi pobjednik ili pobjednica trećeg nastavka kampanje „Epic Week in Croatia“.
Vezane vijesti
-
U sklopu Večernje scene za odrasle u četvrtak, 25. travnja u 20 sati očekuje vas izvrsna predstava "U potrazi za Ivanom" u produkciji Max teatra iz Zaprešića i Galerije umjetnina grada Slavonskog Broda.
-
Sveučilište u Zadru domaćin je međunarodne OPERAS konferencije „Opening Collaboration for Community-Driven Scholarly Communication“ (Otvaranje suradnje za znanstvenu komunikaciju vođenu zajednicom), koja se ovog tjedna održava u prostoru Dvije palače.
-
Predstavništvo Vlade Katalonije i Sveučilište u Zadru pozivaju na koncert elektro-folka Glòrije Ribere.
-
Iz B GLAD Produkcije javljaju kako se večerašnja izvedba komedije "Puni pansion" u HNK Zadar odgađa zbog bolesti glumice.
Izdvojeno
-
Kako biste reagirali na tvrdnju da kod sebe imate stotine ili čak tisuće eura vrijednosti o kojoj nikad niste razmišljali? Vjerojatno biste odmahnuli rukom u nevjerici. No, imamo dobre vijesti za Vas: bogatiji ste nego što mislite!
-
Nastavlja se "prepucavanje" Daniela Radete, gradskog vijećnika i predsjednika GO SDP Zadar te gradonačelnika Branka Dukića oko nezakonite građevinske dozvole koje Radeta u serijalu objavljuje na svom Facebook profilu.
-
Ekološka manifestacija “Uz more, za more: zelena misija za održivu budućnost Hrvatske” održala se danas na plivarici Škoda koja je jutros u 11 sati isplovila iz zadarske luke Gaženica prema Ugljanu gdje se provela akcija izvlačenja odbačenih ribarskih mreža iz mora.
-
Ove godine za Međunarodni dan plesa, Hrvatsko narodno kazalište Zadar u suradnji sa Zadarskim plesnim ansamblom za svoje sugrađane i ljubitelje plesne umjetnosti pripremilo je veliki plesni događaj.
Reci što misliš!