"vatrena promocija"
Web stranice HTZ-a bilježe rekorde - porast posjeta veći za 250 posto!
Dosadašnji odlični nastupi hrvatske nogometne reprezentacije značajno su pridonijeli promociji Hrvatske, ne samo kao turističke destinacije, nego kao zemlje u cjelini, a vrhunac promotivnih efekata sinoćnji je ulazak Hrvatske u finale Svjetskog nogometnog prvenstva.
„Ulazak Hrvatske u finale nogometnog prvenstva povijesni je rezultat koji je našu zemlju stavio u fokus svjetske javnosti. Ovo je izuzetna prilika za dodatne promotivne aktivnosti. Kreirali smo skraćenu verziju promotivnog spota Ambasadori hrvatskog turizma u kojem smo ostavili samo one kadrove u kojima se pojavljuju hrvatski nogometaši. Spot je za vrijeme i nakon utakmice s Engleskom fantastično prihvaćen. Pozitivni promotivni efekti vidljivi su i na web strancima HTZ-a, gdje bilježimo porast posjeta od 250% u odnosu na isto razdoblje prošle godine. Najveća posjećenost stranica bilježi se s tržišta Italije, SAD-a, Rusije, Indije, Njemačke, UK-a, Francuske, Poljske i Nizozemske“, izjavio je direktor HTZ-a Kristjan Staničić.
Prilikom provedbe jučerašnje mini kampanje na YouTube kanalu korištene su geolokacije te je fokus uoči i za vrijeme utakmice bio na području oko stadiona Luznhiki, a nakon utakmice na cijelom području Moskve. Tom je prilikom skraćena verzija promotivnog videa pogledana preko 250.000 puta, a nakon hrvatske pobjede i ulaska u finale „view rate“ videa porastao je za 161%. Kampanja se provodila i na društvenoj mreži Facebook s fokusom na stadion Luznhiki, a promotivni video je tijekom i nakon utakmice ostvario odličnih 74.000 pregleda.
Promotivne aktivnosti provođene su i na društvenim mrežama Instagram i Twitter, gdje je HTZ intenzivno pratio sve dosadašnje utakmice hrvatske reprezentacije uspostavljajući tako dvosmjernu komunikaciju s brojnim fanovima diljem svijeta.
Navedene objave na društvenim mrežama ostvaruju velik broj komentara, dijeljenja i lajkova pa je tako primjerice na Twitteru ostvareno preko 2 milijuna impresija, a putem ove društvene mreže zaprimljeno je preko tisuću čestitki i poruka podrške.
Odlične rezultate bilježi i globalna Facebook stranica HTZ-a na kojoj je postove vidjelo više od nekoliko milijuna ljudi, a odlične rezultate bilježe i Facebook stranice za tržišta Poljske, Njemačke i Italije.
Vidljivost postova od milijun ljudi u jednom danu ostvarena je na i društvenoj mreži Instagram.
Vezane vijesti
-
Na Sveučilištu u Zadru danas je održana svečana promocija 28 doktorica i doktora znanosti i četiri specijalistice koji su završili studij u razdoblju od 1. ožujka 2023. godine do 29. veljače 2024. godine.
-
Djelomice sunčano uz promjenljivu naoblaku. Jutro na jugu oblačnije, a popodne u unutrašnjosti lokalno moguć pokoji pljusak. Na kopnu ponegdje slab jutarnji mraz.
Izdvojeno
-
Zadarska županija je u suradnji s Hotelijersko-turističkom i ugostiteljskom školom provela program usavršavanja kuhara osnovnih škola Županije.
-
Ustavni sud u petak je odlučio da se predsjednik RH Zoran Milanović svojim izjavama i ponašanjem, odnosno sudjelovanjem u kampanji bez podnošenja ostavke na predsjedničku dužnost doveo u poziciju da ne može biti mandatar za sastav buduće vlade kao ni premijer.
-
U ponedjeljak, 22. travnja s početkom u 20 sati u HNK Zadar odigrat će se predstava "Budala za večeru" Kazališta Virovitica, moderna komedija zabune francuskog redatelja Francisa Vebera koja će vas nasmijati do suza!
-
Osječko-baranjska policija traga za nepoznatim prevarantom koji je 64-godišnjaka iz Osijeka, u pokušaju kupovine kamiona, oštetio za više od 55 tisuća eura, izvijestila je u petak policija.
Reci što misliš!