promocija u cijelom svijetu
Hrvatska turistička zajednica na najbolji način iskoristila povijesni uspjeh naših nogometaša
Odličan nastup hrvatske nogometne reprezentacije na Svjetskom nogometnom prvenstvu, na kojem je naša zemlja osvojila povijesno drugo mjesto, značajno je pridonio promociji Hrvatske
Vrhunac ponosa i slave bila je sinoćnja finalna utakmica protiv Francuske, a fokus i interes svjetske javnosti Hrvatska turistička zajednica prepoznala je kao izuzetnu priliku za dodatnom promocijom naše zemlje kao atraktivne i poželjne turističke destinacije.
„Činjenica da je Hrvatska igrala finale Svjetskog nogometnog prvenstva predstavlja povijesni rezultat koji je našoj zemlji osigurao pažnju i divljenje svijeta. Navedeno potvrđuju i zabilježeni rezultati naše web stranice koja je tijekom nedjelje i finala zabilježila porast posjeta za više od 200 posto u odnosu na isto razdoblje lani. Najviše posjeta internetske stranice bilježile su od 16 sati pa sve do sat vremena nakon utakmice, a najviše posjeta zabilježeno je iz Indije, Italije, SAD-a, Njemačke, Hrvatske, Rusije i Francuske“, izjavio je direktor HTZ-a Kristjan Staničić, dodavši kako je kreirana i posebna inačica slogana hrvatskog turizma „Croatia Full of excellent players“ što potvrđuje njegovu prilagodljivost i mogućnost modificiranja sukladno promotivnim porukama.
Skraćena verzija promotivnog videa Ambasadori hrvatskog turizma, u kojoj se pojavljuju hrvatski nogometni reprezentativci Modrić, Rakitić, Mandžukić, Lovren i Kovačić, bila je okosnica promotivnih aktivnosti na društvenim mrežama i novim medijima. Tako je povodom finalne utakmice odlično prihvaćena promotivna kampanja na YouTube kanalu te na društvenim mrežama Facebook i Instagram. Fokus je bio na području oko stadiona Luzhniki, a nakon utakmice na cijelom području Moskve, a kampanja je dodatno proširena na emitivna tržišta kao što su Njemačka, Austrija, Italija, Nizozemska, Švedska, Španjolska i Švicarska. Riječ je o zemljama koje za hrvatski turizam predstavljaju važna tržišta, ali i o zemljama u kojima naši igrači igraju za velike klubove. U sklopu ove kampanje ostvareni su impresivni rezultati: gotovo 4 milijuna impresija, skraćeni video ostvario je doseg od 2.5 milijuna ljudi, a više od milijun ljudi je promotivnu objavu HTZ-a komentiralo, podijelilo ili lajkalo.
Odlične rezultate bilježe i organski postovi HTZ-a na društvenim mrežama Facebook, Instagram i Twitter. Tako je na globalnoj Facebook stranici ostvaren doseg od 2.5 milijuna ljudi u nekoliko sati, a kada se tome pridoda doseg ostvaren na ostalim Facebook stranicama kreiranim zasebno po tržištima, dolazimo do ukupnog dosega od 5 milijuna ljudi. Na ovoj društvenoj mreži, na kojoj je u samo jednom danu zabilježeno više od 9000 novih fanova, najpopularniji je bio promotivni video s nogometašima te postovi o kratkoj „školi“ kako postati hrvatski navijač u sedam koraka. Odlične rezultate bilježi i objava koja je nastala u suradnji s Great British Chefs, a koja je promovirala hrvatsku eno-gastronomiju kroz pripremu najboljeg hrvatskog jela za nogometno prvenstvo od strane vrhunskog britanskog chefa Toma Browna.
Odlične rezultate bilježi i društvena mreža Instagram gdje je kanal HTZ-a posjetilo više od 8.5 milijuna fanova, a samo na Twitteru je ostvareno gotovo 3 milijuna impresija, dok je promotivni video na ovoj društvenoj mreži vidjelo više od milijun ljudi. Saša Škorić, direktor agencije HTTPOOL koja je zastupnik Twittera, naglašava kako je HTZ najbolje u Hrvatskoj prepoznao prednosti Twittera pritom koristeći vrlo aktivnu komunikaciju s fanovima.
„Uz stalne i cjelogodišnje kampanje, HTZ je shvatio kako je na Twitteru još bitnije uvidjeti koja su to aktualna događanja koja posebno pokreću emocije. Fanovi su tijekom utakmica bili najaktivniji prilikom golova, na poluvremenu te na kraju utakmica, a iz HTZ-a su upravo u tim trenucima plasirali promotivne sadržaje čime su maksimalno povećali učinkovitost svojih poruka“, naglasio je Škorić.
Direktor Staničić je zaključio kako hrvatska možda nije osvojila Svjetsko prvenstvo u nogometu, ali svijet svakako jest.
„Ponosni smo na naše igrače te im neizmjerno i veliko hvala što su ponovno dokazali da su najbolji ambasadori hrvatskog turizma“, poručio je Staničić.
Vezane vijesti
-
Služba za odnose s javnošću Vlade reagira na tekstove objavljene na portalima posljednjih dana koji navode da se za nacionalni stadion ima novaca, a za lijekove nema, što je netočna i zlonamjerna teza koja nema uporišta u činjenicama
-
Nakon povijesnog uspjeha Vatrenih, u prvi plan je ponovno stavljena ideja o gradnji nacionalnog stadiona koji bi, procjenjuje se, koštao vrtoglavih 800 milijuna kuna, pa se sve više javljaju pitanja je li takav stadion zaista potreban?
-
Dani prolaze, a izbornik Vatrenih i dalje ne vjeruje da mu se dogodilo svjetsko srebro u Rusiji. S jedne strane pozitivne emocije, a s druge u velikoj je dilemi hoće li nastaviti svoj put na klupi reprezentacije ili će se zahvaliti i krenuti dalje svojim putem
-
Nakon veličanstvenog dočeka na Forumu, i Nogometni klub Zadar upriličio je prijem za svoje Vatrene koji su se na Svjetskom prvenstvu okitili srebrnom medaljom
Izdvojeno
-
U susretu 25. kola regionalne košarkaške ABA lige Zadar je na Višnjiku pred 3.500 gledatelja izgubio od FMP sa 72-75 upisavši 11. poraz, dok je beogradski sastav ostvario devetu pobjedu.
-
U pretposljenjem, 25. kolu regionalne AdmiralBet ABA lige večerassu u Krešinom domu pred oko 4 tisuće gledatelja košarkaši Zadra poraženi u dramatičnoj završnici od momčadi FMP Soccerbet rezultatom 72-75.
-
Nadzorni odbor je na današnjoj sjednici sukladno natječajnim odredbama proveo intervju sa trojicom kandidatima za direktora - jedinog člana uprave društva KK Zadar s.d.d.
-
Kandidat za direktora KK Zadar s.d.d. David Gunjević, ujedno i bivši direktor kluba, medijima je dostavio izjavu vezanu uz zadnje priopćenje Udruge Grad košarke te pismo koje je na današnjem razgovoru za direktora KK Zadar pročitao predstavnicima Nadzornog odbora.
Reci što misliš!