htz pokrenula jaku kampanju
Zadar i Pag promoviraju se na 11 svjetskih tržišta!
Hrvatska turistička zajednica na jedanaest ključnih svjetskih tržišta poput Njemačke, Austrije, Velike Britanije, Francuske, Italije, Norveške, Češke ili Španjolske provodi kampanje za posezonu. Vizualno i komunikacijski povezani su Zadar i Luka Modrić. Aktivni i ciklo turizam promovira se kroz Pag i naslov „You've Tried Moon-Walking But Have You Tried Moon-Cycling?“
„Iako smo u samom srcu turističke godine koja ostvaruje planirano dobre rezultate fokusirani smo na post sezonu od koje puno očekujemo posebice u segmentu nautičkog turizma u kojem u nautičkom charteru u dosadašnjem dijelu turističke godine ostvarujemo poraste od 9% u odnosu na isto razdoblje lani“, izjavio je direktor Hrvatske turističke zajednice Kristjan Staničić, nadodavši kako je riječ o proizvodu koji ima strateški značaj za produljenje sezone.
Nastavlja se i promocija Hrvatske kroz naše proslavljene nogometaše gdje se Vatreni povezuju s njihovim rodnim gradovima. Vizualno i komunikacijski povezani su Slavonski Brod i Marijo Mandžukić, Donji Miholjac i Domagoj Vida, Zadar i Luka Modrić, Omiš i Ivan Perišić, Imotski i Ante Rebić, Karlovac i Dejan Lovren, itd. i to kroz inačicu slogana „Croatia, Full of excellent players“.
Kampanju posezone prati i jesenska verzija Croatia Feeds kampanje kroz naslov „Take a Tour of Champions in the Tiny Country Which Dared to Dream“ odnosno „Krenite na turneju prvaka u malenoj državi koja se usudila sanjati”.
“Vjerujemo u daljnje jačanje rujna tijekom kojeg su vremenski uvjeti u Hrvatskoj još uvijek vrlo povoljni, a turisti mogu doživjeti Hrvatsku i hrvatsku turističku ponudu u nešto mirnijem okruženju nego tijekom glavne ljetne sezone te listopada koji je turistima diljem svijeta sve dostupniji sa značajnim brojem aviolinija koje su aktivne do kraja listopada“, smatra Staničić.
Jedan od vizuala koji se koristi u promociji kulturnog turizma je Nikola Tesla, odnosno njegov Memorijalni centar u rodnim Smiljanima i to kroz naslov „This Place is Electrifying!“, aktivni i ciklo turizam promovira se kroz Pag i naslov „You've Tried Moon-Walking But Have You Tried Moon-Cycling?“ dok se vrhunska hrvatska gastronomija, između ostalog, promovira sa „This meet is so delicious because it's made by the wind“.
Vezane vijesti
-
Još jedna zabavna srijeda uz volontere iz Ukrajine i Zadra koji su razveselili korisnike Dom za starije i nemoćne osobe Zadar igranjem društvenih igara
-
Vlatko Stefanovski, jedan od najistaknutijih gitarskih virtuoza ovog dijela Europe, ove godine proslavlja 50 godina na sceni, a tim povodom priprema posebni koncert u Hrvatskom narodnom kazalištu u Zadru. Koncert je odavno rasprodan a počinje u 20 sati.
-
Prema službenim podacima PU zadarske, polovicom ožujka na području općine Vir evidentirano je 4.647 osoba s prijavljenim prebivalištem.
-
I sljedećih dana vjetrovito, ali do Uskrsa većinom suho, uz dosta sunčanog vremena, na kopnu i osjetan porast temperature zraka, zatim opet promjenjivije.
Izdvojeno
-
U četvrtak, 4. travnja 2024. godine održat će se Dan karijera Pomorskog odjela Sveučilišta u Zadru.
-
Veliki petak do ponoći, rok je do kojega političke stranke, koalicije i birači mogu Državnom izbornom povjerenstvu (DIP) predati kandidacijske liste i kandidature za parlamentarne izbore koji će se održati 17. travnja.
-
Voditelji TOP RADIJA na jedan dan su postali svjetske glazbene zvijezde i kroz fantastične transformacije pokazali usku povezanost i komplementarnost između glazbe i radija.
-
Na Veliki petak, 29. ožujka, Službu Muke Gospodnje u 19 sati u katedrali sv. Stošije u Zadru predvodi zadarski nadbiskup Milan Zgrablić.
Reci što misliš!