Biznis

htz-ova kampanja

Osamnaest svjetskih influensera i blogera plove i otkrivaju hrvatske otoke!

Osamnaest svjetskih influensera i blogera plove i otkrivaju hrvatske otoke!

Hrvatska turistička zajednica drugu godinu zaredom provodi projekt „Croatia, Full of Islands to Discover“, koji za cilj ima fokusiranu promociju nautike kao turističkog proizvoda, odnosno pozicioniranje Hrvatske kao atraktivne i kvalitetne nautičke destinacije.

U sklopu ovogodišnjeg projekta hrvatske otoke otkriva 18 svjetski poznatih influensera i blogera iz Njemačke, Velike Britanije, Francuske, Poljske, Belgije, Švedske, Norveške, Australije i Japana. Riječ je o promociji fokusiranoj na blogove i društvene mreže Facebook, Instagram i Twitter.

Program putovanja uključuje otoke Brač, Hvar, Vis, Biševo, Ravnik i Šoltu, a u sklopu obilaska otoka biti će predstavljene destinacije, turistički atraktivni lokaliteti, običaji i delicije. U realizaciji projekta i programa, koji traje do 29. rujna, sudjeluju i lokalne turističke zajednice.

„Nautika predstavlja jedan od najatraktivnijih segmenata ukupne hrvatske turističke ponude. Naša obala s više od tisuću otoka jedinstvena je u svijetu što potvrđuje i današnji status naše zemlje kao jedne od najpoželjnijih nautičkih destinacija Mediterana. Siguran sam da su blogeri i influenseri puni pozitivnih impresija što se i vidi iz brojnih objava koje su već podijelili s brojnim fanovima i pratiteljima na društvenim mrežama i blogovima“, izjavio je direktor Hrvatske turističke zajednice Kristjan Staničić, nadodavši kako će se nastaviti s kvalitetnom promocijom nautičke turističke ponude, posebice u razdobljima pred i posezone.

U programu „Croatia, Full of Islands to Discover“ sudjeluje poljski bloger i fotograf Michal Maj, koji vodi jedan od najpopularnijih blogova u Poljskoj. May je po treći put u Hrvatskoj jer je, kako kaže, riječ o vrlo lijepoj i atraktivnoj zemlji koja je od Poljske udaljena svega nekoliko sati. Dodatno naglašava kako je Hrvatska zemlja puna različitosti u kojoj vam ne može biti dosadno, posebice ako jedrite prelijepim Jadranskim morem. Veliku želju za jedrenjem u Hrvatskoj imao je i Martin Solhaugen, filmski redatelj i influenser iz Norveške kojeg na društvenim mrežama Instagram i YouTube prati gotovo 100 tisuća fanova.

Kako je rekao, Hrvatska ga je oduševila, kao i ovaj projekt koji je okupio njegove kolege iz cijeloga svijeta. Jadranom plovi i Luke Jackson-Clark iz Velike Britanije, profesionalni fotograf kojeg na društvenoj mreži Instagram prati više od 50 tisuća fanova i koji je oduševljen prirodnim ljepotama Hrvatske za koju kaže da je „puna života“. Među sudionicima je i Britanka  Lauren Arthurs, koja je aktivna na blogu Love Lauren, ali i na društvenim mrežama Facebook, Instagram i Twitter, gdje ju prati više od 130 tisuća fanova.

Za Hrvatsku kaže da je zemlja koja ostavlja bez daha, posebice zbog kristalno čistog mora i vrlo bogate te raznolike eno-gastronomije.  

Projekt „Croatia, Full of Islands to Discover“ nastavak je promotivnih aktivnosti koje HTZ u ovoj godini provodi s ciljem promocije nautičkog proizvoda, odnosno još jačeg tržišnog pozicioniranja Hrvatske kao idealne nautičke destinacije. Dodatni promotivni značaj projekta je u činjenici što su svi blogeri, osim za teme putovanja, specijalizirani i za teme eno-gastronomije, kulture, mode ili fotografije.

Dodajmo kako je u dosadašnjem dijelu godine u segmentu nautičkog chartera ostvareno više od 440 tisuća dolazaka i gotovo 3 milijuna noćenja, što u odnosu na isto razdoblje prošle godine predstavlja rast od 2 posto u dolascima i 4 posto u noćenjima.  


Reci što misliš!