Biznis

SIAL

Na Međunarodnom sajmu prehrambene industrije predstavljen hrvatski pršut

Na Međunarodnom sajmu prehrambene industrije predstavljen hrvatski pršut
Pršutana Majić

Jedan od najznačajnijih europskih i svjetskih sajmova prehrambene industrije, SIAL, otvoren je ove nedjelje. U organizaciji Hrvatske gospodarske komore šesti put predstavljaju se i hrvatski izlagači.

Tako će se na izložbenom prostoru kompleksa Parc des Expositions de Paris-Nord Villepinte do 25. listopada naći i proizvodi Apimela, Dupina, obrta Đanić, Frozen Food Internationala, Hermes Internationala, Imanja Kapronca, Pekara, Pisiniuma, Prodan tartufa i Pršut Voštana.

Među mnoštvom domaćih proizvoda pažnju stranaca od prvog dana privlači domaći pršut, proizvod zaštićenog na razini EU oznakama zemljopisnog podrijetla i izvornosti.  

Voditeljica marketinga Ana Babić iz Pršuta Voštana, kojima 10 posto proizvoda otpada na izvoz, a cilj im je proširiti svoju prisutnost na EU tržištu u smislu rasta prodaje na već osvojenim tržištima (Slovenija, Makedonija, Austrija, Švedska, Njemačka i Slovačka) kao i osvajanje novih EU tržišta, kaže kako upravo platforme poput SIALA pomažu proizvođačima u izgradnji dobrih temelja za plasiranje njihovih proizvoda na strana tržišta.

''Internacionalni sajam hrane SIAL izvrsna je prilika za upoznati europsko tržište s premium hrvatskim delicijama što nama kao jednim od najvećih proizvođača dalmatinskog pršuta u Hrvatskoj otvara i prostor za daljnje plasiranje. Nadamo da će SIAL u potpunosti opravdati naša očekivanja”, rekla je Babić.

Pisinium svoje trajne proizvode izlaže na sajmu SIAL treći put.

''Vjerujemo da nam ovaj sajam pruža odličnu priliku za upoznavanje s izuzetnim brojem potencijalnih kupaca i savršeno je mjesto za prikupljanje informacije o kretanju naše branše i tržišta. Znamo da će naš istarski pršut i drugi suhomesnati proizvodi doći na europske police, samo je pitanje kada i putem kojeg kupca. Možda nekog novog klijenta upoznamo već na ovogodišnjem sajmu, no ovo je i prilika susresti se s postojećim partnerima te sakupiti dojmove ljudi iz cijelog svijeta o našim proizvodima nakon što ih kušaju”, rekla je Hani Hreljak, direktorica Pisiniuma.  

S preko 7.200 izlagača iz 109 zemalja te s više od 160.000 registriranih posjetitelja, sajam SIAL potvrđuje vodeću poziciju među prehrambenim sajmovima u Europi i svijetu i svakako je mjesto na kojem treba biti prisutan.

''SIAL ima i posebnu reputaciju. Poslovni rezultati se ne ostvaruju preko noći. Tržište zahtijeva da ste tamo prisutni nekoliko godina zaredom, ako ste ozbiljan igrač. Inače vas potencijalni partneri neće uzeti za ozbiljno. Zato smo mi tu sa članicama šestu godinu u nizu'' , pojašnjava Jasminka Dukić iz Hrvatske gospodarske komore.   

 


Reci što misliš!