Biznis

World Travel Market

Vir predstavio turističku ponudu na prestižnom sajmu u Londonu

Vir predstavio turističku ponudu na prestižnom sajmu u Londonu

Otvorenjem velikog međunarodnog turistički sajma World Travel Market (WTM) u Londonu, službeno je započela promidžba hrvatske turističke ponude na sajmovima za 2019. turističku godinu.

Naravno, kao i uvijek dosad, na čuvenom londonskom turističkom sjamu u sklopu hrvatske turističke ponude i novog redizajniranog štanda Zadar region našla se i virska turistička ponuda koju su predstavili voditelj  Turističke agencije „Vir turizam“ Mate Čulina i agencijski djelatnik Srđan Liverić.    

- Ostvarili smo brojne kontakte s turoperatorima i drugim predstavnicima turističke djelatnosti uz dobro predstavljanje našeg otoka. Također smo dogovorili da sa Zadar region nastupamo u Londonu i Berlinu sljedeće dvije godine - prenio je Čulina aktivnosti virske agencije iz britanske metropole.    

Londonski WTM je jedan od najvažnijih svjetskih turističkih sajmova koji se ove godine održao od 5. do 7. studenoga, a među brojnim izlagačima i štandovima 185 svjetskih turističkih destinacija našao se i onaj hrvatski.

Nastup Hrvatske turističke zajednice na sajmu pratio je ministar turizma Gari Cappelli koji je ovu priliku iskoristio za brojne poslovne sastanke i susrete s najvažnijim partnerima na tržištu Ujedinjene Kraljevine. Ministar Cappelli obišao je štand Hrvatske turističke zajednice na kojem su prvi puta predstavljene i nove uniforme informatora, a boravio je i s Viranima na štandu Zadar region.

Prethodno su Čulina i Liverić sudjelovali na radionici Hrvatske turističke zajednice Sell Croatia u Budimpešti u društvu nove direktorice budimpeštanskog ureda HTZ-a Ivane Herceg te njezinog prethodnika i prijatelja Vira Marina Skenderovića. Pored sudjelovanja na radionici, predstavnici virskog turizma i destinacijske kompanije „Vir turizam“ promovirali su turističku ponudu otoka uz učvršćivanje vrlo uspješne suradnje s mađarskim turističkim partnerima koji su i ove godine iskazali povećano zanimanje za Vir.  

- Vir je hit na mađarskom tržištu, što zorno pokazuju i ovogodišnje turističke brojke noćenja i dolazaka gostiju iz Mađarske - potvrđuje Čulina kako će i 2019. biti sjajna godina kada su u pitanju Mađari.

Podsjetimo, ove su godine od siječnja do kraja rujna gosti iz Mađarske ostvarili 176.870 noćenja s rastom 33,8 posto u odnosu na lanjsku godinu (bolji su jedino Slovenci i Nijemci), dok su u dolascima uvjerljivo najjači virski gosti: imali su 23.504 turističkih dolazaka uz najuvjerljiviji rast od 34,1 posto. Odmah nakon radionice u Budimpešti, ista takva održana je u Pragu (Sell Croatia Praha). Na njoj je pored virskih turističkih djelatnika sudjelovalo još 130 osoba turističke struke i djelatnosti te predstavnika medija.

Čulina i Liverić družili su se i s novim direktorom Ureda HTZ-a u Pragu Dubravkom Miholićem, kao i direktoricom u odlasku Jelenom Bilić, dok su na poziv Veleposlanstva Republike Hrvatske u Pragu i veleposlanice Ines Troha bili na svečanosti otkrivanja spomen-ploče Augustu Šenoi.

Postavljena je povodom 180. godišnjice rođenja hrvatskoga književnika na inicijativu Hrvatsko-češkog društva iz Zagreba i hrvatskoga Veleposlanstva u Češkoj, a nalazi se na Karlovom trgu gdje je Šenoa neko vrijeme stanovao tijekom studija na Pravnom fakultetu Karlovog sveučilišta od 1859. do 1865. godine.

 


Reci što misliš!