autohtone sorte
HGK u Berlinu predstavila hrvatatska vina pod brendom - Vina Croatia – vina mosaica
S ciljem brendiranja Hrvatske kao vinske zemlje HGK je organizirala promotivnu večeru u berlinskom restoranu Oxymoron, u kojemu su prezentirana vina okupljena pod brendom Vina Croatia – vina mosaica. Pod vodstvom Suda Zlatića svoja najbolja vina sinoć su predstavile vinarije – Badel 1862, Belje, Dalmacijavino, PZ Vrbnik i Kutjevo.
''Brendiranjem hrvatske kao vinske zemlje dajemo vjetar u leđa izvozu vina i zato ustrajemo na vinskim promocijama. S Nijemcima je lako, oni su naši vjerni posjetitelji tijekom turističke sezone stoga imaju priliku ne samo probati naša vina već vezati uz njih i uspomene,'' rekao je predsjednik HGK Luka Burilović.
Činjenicu da su naša vina sve prepoznatljivija u Njemačkoj potkrepljuju i brojke.
U 2017. godini smo izvezli 786 tona u vrijednosti od preko 2 milijuna eura, a već u prvih devet mjeseci 2018. smo premašili izvoz od 700 tona i dosegli 1,9 milijuna eura vrijednosti.
''Smatram da su autohtone sorte poput terana, pošipa ili debita ključan faktor za internacionalno pozicioniranje. Prednost su i prihvatljive cijene. No konzumente treba osvijestiti, više ih educirati upravo ovakvim eventima',' rekao je Suad Zlatić, te dodao kako je poželjno i prilagodit se tržištu. ''Iz iskustva mogu da ako stranac ne može pročitati č, ž ili š, on neće naručiti to vino'', kaže Zlatić.
Osnovna je ideja ovakve promocije izravan kontakt vinarija s kupcima, distributerima i vlasnicima restorana, te razmjena informacija o ponudi i potražnji.
''U Njemačku smo krenuli izvoziti tek krajem prošle godine, do sada se, zbog reorganizacije nismo stigli fokusirati toliko na izvoz, tako da su se ova promotivna večera kao i Zeleni tjedan poklopili sa našom odlukom da se sastanemo sa starim distributerima i pokušamo dogovoriti poslove s novima'' rekao je Luka Zadro predsjednik uprave Dalmacijavina.
''Kada smo preuzeli Dalmacijavino 2016. ostali smo iznenađeni koliki je izvoz bio u Njemačku nekada. Time smo se vodili kod osmišljavanja izvozne strategije, podsjetiti stare kupce na naše proizvode. No, uz prednost što u Njemačkoj postoje kupcima koji nas poznaju naslijedili smo i teret dugova koja je ostavila tvrtka dok je bila pod državnim vlasništvom, pa će biti dosta izazovno povratiti povjerenje distributera i kupaca,'' rekao Zadro.
A Nijemcima je, iako je zbog ograničene proizvodnje nema previše u izvozu, vrlo dobro poznata Vrbnička žlahtina.
''Na ukupan izvoz otpada nam tek 10 posto, ali ovdje smo zbog promocije. Hrvatska nije više anonimna zemlja, poznati smo u sportu, turizmu pa zašto ne bi bili i po vinima'' kaže Marinko Vladić, direktor PZ Vrbnika.
Izdvojeno
-
Troje ustavnih sudaca koji su bili protiv odluke da Zoran Milanović ne može biti mandatar ni premijer ustvrdili su da se iz priopćenja Ustavnog suda nakon te odluke može iščitati protuustavna prijetnja novom Saboru "da paze što rade i koga podržavaju".
-
Glasnogovornik Vlade Marko Milić u petak je poručio da će HDZ formirati "stabilnu, snažnu vladu" na čelu s premijerom Andrejom Plenkovićem, a prokomentirao je i aktivnosti "poražene" lijeve oporbe rekavši da u javnost pušta "probne balone" i ponaša se neozbiljno prema državi.
-
Nakon što je na Facebooku objavio fotografiju na kojoj predsjednik Ustavnog suda Miroslav Šeparović pije kavu u društvu čelnika HDZ-a, predsjednik RH Zoran Milanović na konferenciji za novinare poručio je da je upozorenje USUD-a da ne smije biti mandatar ni premijer - priprema za državni udar.
-
Predsjednik SDP-a Peđa Grbin ocijenio je petak sramotnim priopćenje Ustavnog suda koji je zabranio predsjedniku Zoranu Milanoviću da bude mandatar i premijer, ustvrdivši da je to posljedica panike i straha malog, sitnog, patuljastog diktatora koji je shvatio da gubi tlo pod nogama.
Reci što misliš!