Biznis

očekuje se 100 tisuća noćenja

Vir predstavio turističku ponudu u Češkoj

Vir predstavio turističku ponudu u Češkoj

Češka je peto emitivno tržište za virski turizam, iza Slovenije, Njemačke, Mađarske i Slovačke, a s obzirom na iskazani interes koji vlada za otokom te trend povećanja dolazaka i noćenja – za očekivati je kako će u 2019. godini Česi premašiti 100 tisuća noćenja.

- Predstavili smo ljepote Vira i turističku ponudu na otoku, a obnovili smo kontakte s postojećim partnerima za nadolazeću sezonu te ostvarili nove s agencijama iz Češke - kaže voditelj Turističke agencije Vir turizam Mate Čulina prenoseći aktivnosti s turističkog sajma u Brnu (17.- 20. siječnja). Zajedno s agencijskim kolegom Srđanom Liverićem, voditelj Čulina boravio je u drugom najvećem gradu u Češkoj Republici na Regiontouru, međunarodnom sajmu turizma i putovanja u kojemu uživa više od 32 tisuće posjetitelja uz sudjelovanje gotovo tisuću kompanija i izlagača sa svih kontinenata.

U Brno Exhibition centru na velikom virskom štandu predstavnicima virskog turizma pridružili su se zamjenik veleposlanice Republike Hrvatske u Češkoj Marin Žužul i direktor češkog ureda Hrvatske turističke zajednice Dubravko Miholić, a Virani su prve večeri sajma u Brnu bili na primanju kod počasnog konzula Ive Nešpora, dobitnika priznanja Zadarske županije za poseban doprinos turističkom promoviranju županije u Češkoj.

- Naša je prezentacija na sajmu u Brnu bila zaista jako dobro posjećena, što svjedoči kako postoji stalan interes čeških turista za ljetovanje u Hrvatskoj i posebno na otoku Viru - kaže Čulina.

Turistička statistika dodatno potvrđuje kako broj dolazaka i noćenja čeških turista neprekidno raste: u 2018. godini na Viru je noćilo 94.001 čeških turista, što je za 28,1 posto više nego godinu ranije (73.406), dok je dolaske ostvarilo 10.202 čeških turista s rastom od 21,8 posto (8.380 u 2017. godini).

Rast je zabilježen i u komercijalnom smještaju čeških turista koji u ukupnom turističkom prometu svih gostiju iz Češke čini oko 86 posto dolazaka i 74 posto noćenja. Tako je tijekom 2018. godine ostvareno povećanje komercijalnog turizma čeških turista za 15,7 posto u noćenjima i 14,8 posto u dolascima.

Češka je peto emitivno tržište za virski turizam, iza Slovenije, Njemačke, Mađarske i Slovačke, a s obzirom na iskazani interes koji vlada za otokom te trend povećanja dolazaka i noćenja – za očekivati je kako će u 2019. godini Česi premašiti 100 tisuća noćenja. Dodatni vjetar u leđa virskim promidžbenim aktivnostima u Češkoj je službeno prijateljstvo s južnomoravskim gradom Oslavanyjem, ustanovljeno još u prosincu 2009. godine, pa je svesrdnu pomoć Viranima, kao i uvijek, pružio tajnik Grada Oslavanyja i prijatelj Vira Miloš Černý.

Predstavljanju otoka Vira, pored uglednika i prijatelja otoka, prisustvovali su i brojni predstavnici turizma i čeških medija. Regiontour u Brnu je najveća češka prezentacija turističke industrije i ključni projekt potpore domaćem i ponudi inozemnog turizma u Češkoj, a njegov GO Fair sajmeni segment fokusiran je na turizam drugih zemalja.

Uz češke turističke agencije, na sajmu u Brnu sudjelovali su mnogobrojni drugi pružatelji turističkih usluga u popularnim inozemnim destinacijama i inozemnim turističkim centrima, među kojima je bio otok Vir.

 

 


Reci što misliš!