Biznis

400 tisuća kuna na raspolaganju

Zadarska županija i TZ Zadarske županije sufinanciraju turistički atraktivna događanja

Zadarska županija i TZ Zadarske županije sufinanciraju turistički atraktivna događanja

Zadarska županija i TZ Zadarske županije niz godina kontinuirano dodjeljuju potpore događanjima dajući tako poticaj organizatorima, a još se u 2015. godini krenulo s udruživanjem sredstava te dodjelom putem Javnog poziva.

Uočivši da se trendovi i motivi mijenjaju, a naši posjetitelji postaju sve zahtjevniji, te prepoznavši potrebe organizatora, ali i tržišta koje teško dolazi do informacija o događanjima, od ove godine kreće se s razdvajanjem u dva javna poziva.

Dva će javna poziva olakšati učinkovitost i bržu obradu, a oba imaju svrhu podržavati organizatore koji daju motiv dolaska turista na destinaciju i stvaraju dodatnu ponudu u turizmu, poglavito u pred i posezoni.

Javni poziv koji provodi Zadarska županija će i dalje, kako je i bila praksa, nastaviti pomagati u cilju organizacije, rješavanja troškova nabave roba i usluga za neposrednu realizaciju događanja. Taj je Javni poziv jučer objavljen na mrežnim stranicama Zadarske županije, provodit će ga operativno Upravni odjel za gospodarstvo, turizam, infrastrukturu i EU fondove, a trajat će 30 dana od objave.

''Ispred nas je nova turistička sezona u koju moramo ući maksimalno spremni pa upravo zbog toga i ovim putem pozivamo sve zainteresirane organizatore događanja u turizmu koji zadovoljavaju uvjete javnog poziva da prijave svoja događanja.

Samo daljnjim ulaganjima u obogaćivanje turističkog sadržaja Zadarske županije istaknut ćemo jedinstvene atribute naše destinacije te je na taj način učiniti prepoznatljivom i drugačijom od ostalih, odnosno utjecati na povećanje broja turista, očuvanje i promicanje vlastitog identiteta te jačanje kvalitete življenja i općenito imidža destinacije.

Ove godine posebno će se financijski poduprijeti kvalitetna događanja koja se organiziraju u pred i posezoni jer nam je krajnji cilj cjelogodišnje poslovanje u turizmu. Zadarska županija je u svom Proračunu osigurala iznos od 400.000 kuna za provedbu Programa za dodjelu potpora događanjima na području Zadarske županije za 2019. godinu, ističe Lovro Jurišić, pročelnik Odjela.

Drugi Javni poziv provodit će Turistička zajednica Zadarske županije i odnosit će se na potpore marketinškim aktivnostima što i odgovara zakonskim zadaćama i svrsi samih turističkih zajednica. Štoviše, cilj TZ Zadarske županije je promidžbenim aktivnostima podići svijest o Zadarskoj županiji kao atraktivnoj turističkoj destinaciji tijekom cijele godine.

U tu svrhu TZZŽ je izradila i usvojila Brend-strategiju Zadarske županije kao turističke destinacije, kreirala novi regionalni brend identitet. U skladu s tim TZZŽ želi identificirati i podržati projekte i aktivnosti lokalnih turističkih zajednica i njihovih partnera koje podižu vidljivost regionalnog Brenda, koriste „SayYes!“ brend-koncept, te su usklađene s Brend-priručnikom.

a3d7ab579440944d5f84ac3af933a012.jpg?v=2Posebna novost je što će se uz organizatore događanja, za potpore za marketinške aktivnosti moći aplicirati i provoditelji raznih doživljajnih programa isključivo na destinaciji.

“Želimo omogućiti promidžbu za one doživljaje, bilo to programi agencija ili događanja koji mogu motivirati dolaske u periodima manje turističke potražnje, a s druge strane i probuditi tržišta i ciljne skupine gdje još nismo dovoljno prepoznatljivi. Stoga će potpora biti usmjerena na marketinšku suradnju kroz oglašavanje ili distribuciju putem specijaliziranih sajmova, posebnih prezentacija i b2b radionica”, kazala je Mihaela Kadija, direktorica TZ Zadarske županije.

Posebno će se vrednovati udruživanje - bilo javno-privatno, javno-javno ili privatno-privatno, a TZZŽ će partneru staviti na raspolaganje materijale za realizaciju dogovorenih aktivnosti (logo, foto/video materijale i sl.).

Zainteresirani partneri svoje prijedloge za suradnju s pripadajućom dokumentacijom dostavljaju najkasnije do 22. veljače 2019. godine, dok konačnu odluku o odabiru donosi Turističko vijeće TZZŽ na prijedlog Povjerenstva za brend.


Reci što misliš!