Biznis

23. veljače

Brendaonica ponovo u Zadru: kako sadržajem na društvenim mrežama postići poslovni uspjeh

Brendaonica ponovo u Zadru: kako sadržajem na društvenim mrežama postići poslovni uspjeh

Nakon što je na Brendaonici sudjelovalo oko 450 polaznika u Puli, Poreču, Rijeci i Zagrebu, Morena Milevoj i Tomislav Pancirov je zbog velikog interesa ponovo dovode u suradnji s Inovativnim Zadrom.

Kada ste se zadnji put zatekli kako čitate post u kojem piše 'KUPI, KUPI, KUPI!' uz idealnu fotografiju veselog lika iz TV prodaje i isti dijelite prijateljima uz najsrdačnije preporuke?

Da, i mislili smo. Ovakve se situacije jednostavno ne događaju. Brendaonica preporuča da se za početak fokusirate na ova tri savjeta za sadržajni marketing:

1. Čak 80 % sadržaja bi trebalo biti edukativnog, informativnog i zabavnog karaktera, dok bi 20% sadržaja trebalo biti prodajnog tipa. Razmišljajte kako da riješite problem vaših pratitelja, a ne da ih odmah pretvarate u kupce.

2. Ovisno o resursima odlučite se za distribucijske kanale (društvene mreže) i medije (foto, video, audio i tekst). Nemojte raditi sve samo da budete prisutni, bitno je da imate kvalitetu, a ne kvantitetu. Uz to svakako radite na web stranici koja će biti centralno mjesto te pomoći da vas otkriju uz dobru SEO optimizaciju za tražilice.

3. Stvarajte 'how to' sadržaj kojim pomažete pratiteljima da riješe neki problem, potrebu ili izazov s kojim se susreću. Zanimljivu inspiraciju za ostale tipove sadržaja i teme možete pronaći na Pinterestu.

Brendaonica je interaktivna radionica koja podučava kako brendirati sebe ili svoj proizvod na društvenim mrežama. Namijenjena je svima kojima je potrebno pozicioniranje na društvenim mrežama s ciljem prodaje neke usluge ili proizvoda, pogotovo malim i mikro poduzetnicima, ali i studentima, freelancerima, nezaposlenim osobama te blogerima i influencerima koji već imaju iskustvo brendiranja na društvenim mrežama.

Na Brendaonici Content MIX koja se održava u subotu 23. veljače u Inovativnom Zadru naučit ćete:

- Kako strateški planirati sadržaj za vaše društvene mreže i web
- Kako kreirati sadržaj kojim ćete doprinijeti boljoj promidžbi i prodaji vaših usluga i proizvoda
- Koje resurse i alate koristiti za učinkovito planiranje sadržaja
- Kako povećati angažman s kvalitetnim sadržajem na Facebooku i Instagramu
- Kako pozicionirati i diferencirati svoj brend autentičnim sadržajem
- Kako izraditi content mix plan s primjerim u interaktivnoj vježbi

Kotizacija koju subvencionira Inovativni Zadar iznosi 750 kuna s PDV-om, radionica se održava od 9 do 16h s uključenim ručkom, a prijaviti se možete putem linka

„Brendaonica Content MIX nastala je iz potrebe da se freelancerima i malim poduzetnicima pomogne u izgradnji svojih brendova na digitalnim kanalima uz pomoć strateškog korištenja sadržajnog marketinga“, kaže Morena Milevoj, predavačica na radionici te autorica i nositeljica projekta. „A, sudeći prema pozitivnim reakcijama polaznika, mislim da smo u tome i uspjeli. Oni su dobili jako puno konkretnih ideja i smjernica kako kreirati komunikacijske strategije za svoje brendove uz naše stručne savjete i smjernice.“

Uz Morenu, na Brendaonici predaje Zadranin Tomislav Pancirov, digitalni nomad i lifestyle poduzetnik s dugogodišnjim iskustvom rada s najvećim klijentima u regiji, koji savjetuje:

„U današnjem kaotičnom online okruženju jedini način da budete zapaženi je kvalitetan autentičan sadržaj koji iskreno pomaže vašem targetu. Jednostavno više nemate nikakvog drugog izbora ukoliko želite ostvariti dugoročni odnos koji rezultira dobrim rezultatima za vaše poslovanje.“

Osim radionica uživo, organiziraju i online radionice za visoko motivirane pojedince, male i srednje poduzetnike. Autor vizualnog identiteta Brendaonice je dizajnerski studio Illeconcept.

 

Reci što misliš!