Biznis

Sve za potrošače

Pokrenut portal kojim građani mogu lakše ostvarivati svoja potrošačka prava

Pokrenut portal kojim građani mogu lakše ostvarivati svoja potrošačka prava

Ministarstvo gospodarstva, poduzetništva i obrta danas je službeno pokrenulo internet stranicu „Sve za potrošače“, prvi hrvatski središnji portal za potrošače putem kojeg će građani lakše moći ostvariti svoja potrošačka prava.

Portal je uspostavljen kako bi se na jednom mjestu objedinile sve potrebne informacije iz različitih stručnih područja vezanih uz probleme s neispravnom robom i jamstvom, javnim uslugama, financijskom i medijskom pismenošću, on-line kupovinom, elektroničkim komunikacijama, opasnim proizvodima, sigurnošću hrane do modernih tehnologija.

Na prigodnom predstavljanju portala, svim okupljenima se obratio ministar gospodarstva, poduzetništva i obrta Darko Horvat, naglasivši kako je zaštita prava potrošača uvijek aktualno područje koje pokriva različite segmente našeg svakodnevnog života te je davno preraslo okvire tradicionalne kupovine.

„U zadnje 2 godine na nacionalnoj razini ulažemo velike napore kako bismo ojačali i zaštitili prava naših građana. Naš put k ostvarenju tog cilja temelji se na suradnji i timskom radu. Iz tog smo razloga okupili sve dionike ovog područja te je ovo izravna posljedica i konkretan rezultat takve široke suradnje“, rekao je tom prilikom ministar.

„Ovo je područje danas puno kompleksnije i multidisciplinarnije, o čemu dovoljno svjedoči broj različitih ministarstava, agencija i institucija koje svaka u svom resoru na bilo koji način sudjeluju u zaštiti prava potrošača. Stoga, ovaj portal je još jedan veliki korak prema naprijed“, zaključio je ministar.

Zajedničkim i koordiniranim pristupom lakše do cilja Predsjednik Vijeća HAKOM-a Tonko Obuljen naglasio je kako je ovaj portal rezultat suradnje svih tijela uključenih u zaštitu potrošača te ujedno predstavlja i putokaz za realizaciju budućih projekata u ovom području.

„Ovo je dokaz da se zajedničkim i koordiniranim pristupom, uz otvorenost prema javnosti, može postići puno veći učinak nego pojedinačnim naporima“, zaključio je Obuljen.

„Ministarstvo poljoprivrede u ovom je projektu izuzetno važan partner, osobito u dijelu proizvodnje hrane. Naš sustav kojim osiguravamo sigurnost, ispravnost i kvalitetu hrane ima izuzetno značajnu ulogu“, rekao je državni tajnik Ministarstva poljoprivrede Majdak.

„HANFA kao institucija koja je nadležna za nadzor financijskih usluga, bavi se vrlo širokim spektrom koji mora pokrivati, od mirovinskih fondova, društava za osiguranje, pa sve do investicijskih fondova. Niz je to financijskih institucija i potrošači se vrlo često nađu u situaciji da s nekom od usluga nisu zadovoljni“, istaknuo je predsjednik Upravnog vijeća HANFA-e Žigman.

Pomoćnica ministra Soić, nadležna za područje politike zaštite prava potrošača, okupljenima je predstavila sam portal „Sve za potrošače“, te ih virtualno provela kroz sve kategorije koje on pokriva.

„Zaštita potrošača je međuresorno i vrlo kompleksno područje i pokriva ga u svojoj nadležnosti velik broj institucija. Gađani nam se često javljaju kada nisu sigurni kojoj se točno instituciji obratiti s konkretnim problemom. Kako bismo to riješili, pozvali smo sve relevantne institucije da nam se pridruže i da ovim portalom i informacijama pokušamo pomoći građanima. Na što jednostavniji način pokušali smo objasniti građanima koje su sve njihove mogućnosti i kome se sve mogu obratiti sa specifičnim problemom“, izjavila je pomoćnica Soić.


Reci što misliš!