snimateljska ekipa boravila u zadru i na paklenici
Ugledni BBC u svom programu promovira hrvatski turizam
Hrvatska turistička zajednica uspostavila je uspješnu suradnju s BBC-jem, jednom od najvećih i najuglednijih svjetskih medijskih kuća.
Suradnja uključuje kompletnu produkciju tri videa u trajanju od 60 sekundi koji će prikazati Hrvatsku kao atraktivnu cjelogodišnju destinaciju, produkciju tri popratna članka uz teme videa za BBC platforme, ali i aktivnosti oglašavanja na svim online BBC platformama u razdoblju od svibnja do rujna na 12 ključnih emitivnih tržišta.
"Suradnja Hrvatske turističke zajednice i BBC-a jedan je od odličnih primjera zajedničkog djelovanja i kooperacije s inozemnim subjektima na promociji hrvatskog turizma. Izuzetno smo ponosni što je jedna tako velika medijska grupacija, koja ostvaruje doseg od 454 milijuna kućanstava diljem svijeta prepoznala značaj i potencijal Hrvatske kao turističke destinacije. Siguran sam kako će sav snimljeni materijal, kao i ostale pripremljene aktivnosti, značajno doprinijeti vidljivosti naše zemlje, a samim time i postizanju još boljih turističkih rezultata u ovoj godini", zaključio je direktor HTZ-a Kristjan Staničić.
Snimateljska ekipa BBC-a tijekom boravka u Hrvatskoj obišla je Osijek, Zadar, Split, Dubrovnik, Klis, NP Paklenica i ostale destinacije gdje su snimali eno-gastronomske teme, kulturno-povijesnu baštinu, ponudu aktivnog turizma te ostale zanimljivosti i turistički atraktivne lokalitete s naglaskom i na lokacije snimanja svjetski popularne serije „Igra prijestolja“.
Ostale aktivnosti u sklopu ove suradnje uključuju i plasiranje sadržaja putem BBC Story Works društvenih kanala na Facebooku, Twitteru i Instagramu te izradu web stranice na portalu BBC.com gdje će se nalaziti video i pisani materijali o Hrvatskoj. Tržišta koja su obuhvaćena ovom suradnjom i na kojima će se prikazivati pripremljeni materijali su Njemačka, SAD, Austrija, Rusija, Italija, Francuska, Poljska, Češka, Švedska, Norveška, Belgija i Švicarska.
Dodajmo kako BBC mreža na mjesečnoj razini ostvaruje doseg od 308 milijuna pojedinaca, dok na društvenim mrežama broje više od 16 milijuna pratitelja. Također, BBC na svom You Tube kanalu ostvaruje više od 472 milijuna pregleda. Veliki postotak njihovih korisnika su skloni putovanjima, a čak 72 posto najčešće konzumira putovanja u inozemstvo.
Vezane vijesti
-
Povodom svečanog otvorenja Doma kulture, Grad Benkovac svojim građanima poklanja dvije kazališne predstave. Svoje besplatne ulaznice (2x ulaznice po osobi) građani mogu preuzeti u četvrtak, 18. travnja od 12 do 16 sati te u petak, 19. travnja od 08 do 16 sati u zgradi Doma kulture (Šetalište kneza Branimira 44).
-
U subotu, 20. travnja, održati će se 42. Državni turnir Saveza mažoretkinje i pom pon timova Hrvatske.
-
U petak, 19 travnja s početkom u 19 sati u Velikoj dvorani svečano će se otvoriti Dom kulture u Benkovcu .
-
Uz savršene vremenske uvjete i prekrasan dan, brdski biciklisti su osvojili Lošinj, a sutra ih očekuje završnica na Rabu.
Izdvojeno
-
U drugoj utakmici četvrtfinala doigravanje za prvaka regionalne AdmiralBetABA lige košarkaši Zadra ugostili su u Krešinom domu pred oko 5 tisuća gledatelja momčad podgoričke Budućnosti. Puno kvalitetnija i bogatija Budućnost zasluženo je slavila rezultatom 73-80 i s 2-0 plasirala se u polufinale.
-
O kralju R'N'R-a, Elvisu Presleyu snimljeni su na deseci, ako ne i stotine dokumentarnih i igranih filmova, no što je s njegovom 'kraljicom' Priscillom?
-
Kroz fantastične svjetove, nezaboravne likove i inovativnu animaciju, animirani filmovi nastavljaju inspirirati maštu i oblikovati snove.
-
Na gala večeri u zagrebačkom hotelu Esplanade jučer, 18. travnja 2024. godine, svečano je predstavljeno sedmo izdanje međunarodnog vodiča Gault&Millau Croatia 2024, a dodijeljeni su i trofeji najboljim chefovima i restoranima u Hrvatskoj, čiju kvalitetu ocjenjuju nezavisni inspektori vodiča.
Reci što misliš!