promocija
Autobusi i tramvaji velikih europskih gradova oslikani motivima Hrvatske
Hrvatska turistička zajednica provodi veliko vanjsko oglašavanje na ključnim emitivnim tržištima poput Velike Britanije, Nizozemske, Švedske, Italije, Francuske, Češke, Rusije, Ukrajine i Slovenije.
Tramvaji, autobusi i trolejbusi, odnosno javni gradski prijevoz brojnih europskih gradova poput Milana, Moskve, St. Petersburga, Kijeva, Lviva, Brna, Plzeňa, Amsterdama, Den Haaga, Stockholma, itd. na najfrekventnijim lokacijama prometuju oslikani motivima Hrvatske.
„Vizualni efekt dokazano privlači veliku pozornost mnoštva ljudi i stvaraju jak i dugotrajan doživljaj kod potencijalnih turista. Veliko vanjsko oglašavanje na najfrekventnijim prometnicama velikih europskih gradova i metropola jedan je od projekata realiziran u sklopu dodatno izdvojenih 10 milijuna kuna za marketinške i PR aktivnosti na emitivnim tržištima u ovoj godini“, istaknuo je direktor Hrvatske turističke zajednice Kristjan Staničić, dodavši kako je vanjsko oglašavanje Hrvatske kao turističke destinacije provedeno putem billboarda u iznimno prometnom londonskom i pariškom metrou, ali i u Pragu, Ljubljani, Rotterdamu, itd.
HTZ promovira poslovni turizam na devet svjetskih tržišta
Također, Hrvatska turistička zajednica pokrenula je milijun kuna vrijednu promotivnu kampanju poslovnog turizma koja za cilj ima pozicioniranje Hrvatske kao turističke destinacije pogodne za MICE turizam. Oglašavanje se provodi u dva vala, odnosno sad u svibnju te u rujnu i listopadu. Aktivnosti u sklopu kampanje obuhvaćaju display i print oglašavanje u specijaliziranim medijima te promociju na društvenim mrežama, a provodi se na tržištu Velike Britanije, Njemačke, Italije, Francuske, SAD-a, Beneluxa, Švedske, Norveške, ali i Hrvatske.
„Kampanja fokusirana na promociju poslovnog turizma nastavak je naših kontinuiranih ulaganja u promociju i razvoj ovog važnog turističkog proizvoda. Hrvatska u ovom segmentu putovanja ima velike potencijale zbog kvalitetne resursne osnove, ali i zbog odličnih referenci što je i potvrđeno kvalitetno odrađenim domaćinstvom posljednjeg velikog međunarodnog skupa Kina +16 koji je nedavno održan u Dubrovniku“, poručio je Staničić.
Izdvojeno
-
Europski parlament u srijedu je zatražio strože kažnjavanje nasilja nad ženama i učinkovitiju pomoć žrtvama usvojivši direktivu koja će, smatraju eurozastupnici, biti "prekretnica" u nastojanju da se suzbije takvo nasilje u Europi..
-
-
Žanr horor filma posljednjih 10, 15 godina proživljava pravu renesansu, a za to je zaslužan i dobar dio autora iz udaljene nam Australije. Od ''The Babadooka'', preko ''Relica'' i ''Bloody Hell'' pa sve do prošlogodišnje senzacije ''Talk to Me'', ta je zemlja postala legitiman izvor reinvencije ovog, kod publike i dalje jako dragog žanra, a to se dokazuje i s filmom ''Late Night with the Devil'' koji ubacuje neke prilično dobre i svježe ideje kroz dobro 'iscijeđenu' tematiku demonske opsjednutosti.
-
Na ceremoniji održanoj ispred Meštrovićevog paviljona, sinoć 25. travnja, otvoren je 37. salon mladih.
Reci što misliš!