Biznis

Uspješna poslovna godina

Jadrolinija zadržala vodeću poziciju na Jadranu

Jadrolinija zadržala vodeću poziciju na Jadranu
Bojan Bogdanić

Prošla godina za Jadroliniju je bila uspješna, jer je kompanija povećala prihod i zadržala vodeću poziciju na Jadranu, na što računa i ove godine zahvaljujući razvoju poslovanja i tehnološkim iskorakom koji bi trebao omogućiti bolju uslugu putnicima.

"Protekla poslovna godina Jadroliniji je donijela uspješne rezultate zahvaljujući kojima je zadržana pozicija lidera na Jadranu. Jadrolinija je na koncesijskim natječajima na liberaliziranom tržištu osvojila sve linije za koje se natjecala", ističu iz Jadrolinije.

Prema podacima koje iznose, Jadrolinija je tijekom 2018. godine prevezla 12,3 milijuna putnika i tri milijuna vozila pri čemu je broj putnika u odnosu na prethodnu godinu povećan za 1,2, a broj vozila za 4,4 posto.

Dodaju kako podaci za prva četiri ovogodišnja mjeseca pokazuju nastavak dobrog trenda, uz prosječni rast prometa od pet posto.

Od novosti u poslovanju ističu mogućnost rezervacije mjesta na trajektu, što bi trebalo ukinuti višesatna čekanja u kolonama, pogotovo kod putovanja na udaljene destinacije poput Visa. Ta je mogućnost uvedena prema direktivama i preporukama Europske unije, a trenutno je dostupna na ukupno devet Jadrolinijinih linija: Valbiska-Lopar, Zadar-Ist-Olib-Silba-Premuda-Mali Lošinj, Zadar-Rivanj-Sestrunj-Zverinac-Molat-Ist, Zadar-Brbinj, Zadar-Brašnj-Rava-Mala Rava, Šibenik-Zlarin-Obonjan-Kaprije-Žirje, Split-Vis, Trogir-Drvenik Veliki-Drvenik Mali, te Makarska-Sumartin.

U skladu s modernizacijom poslovanja, Jadrolinija je predstavila i mobilnu aplikaciju mJadrolinija koja će putnicima omogućiti lakšu i bržu kupovinu karata. Aplikacija se može skinuti s platformi App store i Google play. Uz aplikaciju mJadrolinija mogu se jednostavno kupiti karte, provjeriti red plovidbe, a dostupne su i stalne servisne informacije o stanju u prometu.

Kako bi odgovorila na povećanu potražnju za brzobrodskim prijevozom, Jadrolinija uvodi sezonsku katamaransku liniju Dubrovnik – Korčula – Hvar – Bol – Split s najmodernijim katamaranom „Jelena“, kao i katamaransku liniju Split – Hvar.

Jadrolinija tijekom ljetne sezone ima 600 polazaka brodova dnevno, a najfrekventnije linije održavaju se 24 sata dnevno. "Bijela flota" Jadrolinije preveze godišnje preko 12 milijuna putnika i 3 milijuna vozila što je 80 posto godišnjeg broja svih prevezenih putnika i vozila u pomorskom prometu Republike Hrvatske.

U 2018 godini intenzivirani su kolektivni pregovori te je osigurano povećanje plaća za pet posto, a uspostavljena je i suradnja sa znanstvenim institucijama na EU projektima, kažu u Jadroliniji.


Reci što misliš!