Biznis

porast u odnosu na lani

Unatoč kišnom svibnju, Zadar bilježi dobar početak turističke sezone

Unatoč kišnom svibnju, Zadar bilježi dobar početak turističke sezone
Bojan Bogdanić

Turistička predsezona u Hrvatskoj prolazi izvrsno, od početka godine do ovih dana imamo porast turističkih dolazaka od 4-5 posto u odnosu na lani. Turističkim brojkama u prvoj polovici godine zadovoljni su i u TZ-u grada Zadra, a posebno veseli rast u kišnom svibnju za tri posto.

Turistička predsezona u Hrvatskoj prolazi izvrsno, od početka godine do ovih dana imamo porast turističkih dolazaka od 4-5 posto u odnosu na lani, a očekuje se i da će lipanj s povoljnim rasporedom praznika donijeti dobre rezultate, kao i ljeto te jesen, ocjena je ministra turizma Garija Cappellija i direktora HTZ-a Kristjana Staničića.

Turističkim brojkama u prvoj polovici godine zadovoljni su i u TZ- u grada Zadra. U prva četiri mjeseca, prema sustavu eVisitor, Zadar bilježi rast od 17 posto u dolascima. Dobri rezultati ostvaruju se i u svibnju unatoč lošem vremenu. Prema sustavu eVisitor za razdoblje od 1.siječnja do 30. travnja bilježimo rast od 17 u dolascima, kazao je direktor zadarske Turističke zajednice Mario Paleka koji hvali i svibanj i to unatoč lošem vremenu: Imamo porast za tri posto, što nam ukazuje na to da možemo biti optimistični za cijelu sezonu.

Potvrdu dobre turističke sezone potražili smo jutros i na ulicama Poluotoka. Loše vrijeme privuklo je velik broj turista koji stižu iz svih krajeva svijeta. Iz Ministarstva turizma danas vijest i kako je privatni smještaj narastao za dodatnih 20 tisuća kreveta te da se zato očekuje da na 105 tisuća registriranih domaćinstava za takav smještaj bude i nezadovoljnih koji se žale na probleme poput nedovršenih radova na prometnicama i drugima u turističkim mjestima.

Rast privatnog smještaja nastavlja se i na zadarskom području. Evo kako to komentira Klaudio Grdović, predsjednik strukovne skupine za obiteljski smještaj pri HGK Zadar : Svake godine bilježimo povećanje broja ležaja, naravno da će to utjecati na naše tržište, oni najbolji će samo opstati, oni koji su tu iz hobija neće im biti lako, u prosjeku svake godine imamo rast za najmanje tisuću ležaja, pa računajte kako će sve izgledati za pet godina. 

Zaključno, za sada po pitanju turističke sezone vlada optimizam, no nema euforije jer se budi konkurencija - govorimo o tržištima Turske, Egipta, Tunisa, dijelom i Grčke, dakle, zemalja koje su prethodnih sezona bile označene kao potencijalno nesigurne.


Reci što misliš!