Biznis

#turizam

Glamping - sve popularnija ponuda u Hrvatskoj

Glamping - sve popularnija ponuda u Hrvatskoj

Sat i pol vožnje od Zagreba i Zadra, na samom ulazu u Nacionalni park Plitvička jezera, nalazi se Grabovac, pitoreskno mjesto koje opravdano nosi slogan „Više od odmora, više od prirode.“

Riječ je o turističkom naselju Plitvice Holiday Resort tvrtke Rotokor koje uz klasičan i kamperski smještaj, posjetiteljima pruža i mogućnost glampinga – odmora koji spaja glamur i kampiranje, kroz  boravak u indijanskim šatorima, kućicama na jezeru ili pak - u krošnji drveta.

Glamping je u inozemstvu već uobičajen način odmora pa ne treba čuditi podatak kako je prošle godine u Plitvice Holiday Resortu bilo čak 95 % stranih gostiju. No, situacija se ove godine promijenila pa je u prva četiri mjeseca udio dolazaka domaćih gostiju bio veći od 45 %.

Cilj nam je bio obogatiti ponudu kapacitetima i sadržajem koji je drugačiji od postojećih. S obzirom na rastući trend glampinga, ali i na činjenicu da smo udaljeni svega 8 kilometara od Plitvičkih jezera, htjeli smo ponuditi glamurozni kamping, a da pritom ne kompromitiramo osjećaj povezanosti s prirodom - zelenilom i vodom koja nas okružuje. Kada kažem drugačiji od postojećih, ne mislim samo na drugačiji u svojoj okolini već i na to da je drugačiji od bilo kojeg drugog smještaja u kojem su gosti u Hrvatskoj i šire do sada boravili“, tvrdi Dubravko Maričić, direktor tvrtke Rotokor.

Da su u svom naumu uspjeli, potvrđuje i podatak da je danas riječ o resortu koji nosi četiri zvjezdice i koji je posljednje dvije godine zaredom proglašen najboljom kamp lokacijom za područje središnje Hrvatske. Na zadnjim Danima turizma u organizaciji HGK osvojili su i priznanje za kamp s najinovativnijom ponudom smještaja, a jedan su od samo osam kampova u Hrvatskoj koji nose oznaku - Ecocamping.

Njihovu kvalitetu sve više prepoznaju i domaći turisti, a projekt vrijedan 16,76 milijuna kuna prepoznala je i Hrvatska Agencija za malo gospodarstvo, inovacije i investicije (HAMAG-BICRO)  koja ga u suradnji sa Ministarstvom gospodarstva, poduzetništva i obrta kroz program Podrška razvoju malih i srednjih poduzetnika u turizmu sufinancirala s gotovo 6 milijuna kuna bespovratnih sredstava.

Kamp koji je svoje prve goste primio još 1968. godine danas u svom obnovljenom resort obliku na ukupno 50 000 četvornih metara nudi i 22 komforne sobe, jedan luksuzni apartman, 10 mobilnih kućica, šest indijanskih (tipi) šatora, devet kućica kraj jezera te pet kućica u krošnjama.

Po svojoj prirodi kamp smještaj u velikoj je ovisnosti o vremenskim prilikama te ima izraženu sezonalnost poslovanja pa su čvrsti smještajni kapaciteti omogućili produžetak turističke sezone. Čak i kućice na drveću, koje su u potpunosti hrvatski proizvod, imaju centralno grijanje i kvalitetnu izolaciju te su na raspolaganju gostima tijekom cijele godine.

„Želimo biti i jesmo pokretači promjena u vidu drugačijeg, modernijeg i inovativnijeg pristupa i shvaćanja turizma, čiji je primarni cilj povećanje razine zadovoljstva krajnjeg korisnika. Na taj način želimo pokrenuti i ostale subjekte u turizmu da razmišljaju i djeluju u tom smjeru“, zaključuje Maričić koji po dovršetku ovog projekta namjerava trajno zaposliti šest novih radnika, a do 2022. godine  planiraju postići 43 % veće prihode. Zato su i oni jedni od #prvih25 HAMAG-BICRO perjanica uspjeha.


Reci što misliš!