Biznis

turistička sezona 2019

Na području TZO Preko ove godine četiri posto više noćenja nego lani

Na području TZO Preko ove godine četiri posto više noćenja nego lani

Od početka godine do kraja listopada ostvareno je 120.067 noćenja, odnosno četiri posto više u usporedbi s 2018., te 12.460 dolazaka, što je u lanjskim okvirima.

"Najbitnije nam je povećanje za travanj i svibanj od 20 posto te u noćenjima u rujnu i listopadu od 12 posto, što jasno govori o jačanju pred i posezone. U tim mjesecima najviše je aktivnih gostiju i to nam pokazuje da smo na pravome marketinškom putu te da nas takvi gosti sve više prepoznaju", komentira dobre turističke rezultate Ivan Košta, direktor Turističke zajednice Općine Preko.

Prema nacionalnoj strukturi, područje koje pokriva TZO Preko najbrojniji su bili gosti iz Slovenije – 23 posto, Hrvatske – 22 posto, Njemačke – 16 posto, Austrije sedam posto, Poljske, Slovačke i Češke pet posto, Mađarske četiri posto, Italije tri posto, Francuske, Norveške i Ujedinjenog kraljevstva dva posto te Švedske, Nizozemske, Belgije i BiH jedan posto.

U glavnoj turističkoj sezoni na području TZO Preko, ističe Košta, održano je oko 70 kulturnih, zabavnih i sportskih manifestacija, dvadesetak više nego prošle godine.

"TZO Preko, zajedno s Općinom Preko, podržala je većinu tih događanja financijski, organizacijski ili marketinški. Raduje nas što nas svakodnevno posjećuju mnogobrojni turisti iz zadarske regije koji dolaze linijama iz Gaženice ili s Poluotoka i aktivno provode svoj dan na našem području. Za dodatnu motivaciju takvih gostiju imamo dva informacijska punkta u Zadru (Jadrolinija u Gaženici i turistički info centar TZ Grada Zadra na Poluotoku), a ti gosti daju nam dobre ocjene u kategorijama – atraktivnost, ljepota, čistoća i organiziranost našeg turističkog područja te nas preporučuju i žele u budućnosti biti ponovno naši gosti", navodi direktor TZO Preko te kao pozitivan primjer turističkog razvoja ističe brojne novouređene kuće za odmor i apartmane, što znači da vlasnici tih smještajnih jedinica prate današnje turističke trendove i primjenjuju nove rezervacijske i marketinške kanale, a time se podižu standard i kvaliteta cijele destinacije.

Turistička zajednica Općine Preko i dalje aktivno radi na promociji otoka Ugljana i novih „proizvoda“ za aktivni odmor, na novim tiskanim promotivnim materijalima, promociji na europskim sajmovima i specijaliziranim prezentacijama te novoj mrežnoj stranici koja će biti gotova potkraj ove godine.

Dolasci i noćenja prema mjestima:

Preko 7.877 / 72.343
Poljana 1.762 / 19.355
Lukoran 1.443 / 13.725
Sutomišćica 1.072 / 10.696
Ošljak 355 / 2.735
Rivanj 104 / 1.113
Sestrunj 12 / 100


Reci što misliš!