projekt pelješki most
Pelješki most dobio pozitivne komentare i sredstva iz EU
Ministarstvo mora, prometa i infrastrukture zaprimilo je danas pozitivno mišljenje Neovisne kontrole kvalitete za projekt Pelješki most
Ministarstvo mora, prometa i infrastrukture zaprimilo je danas pozitivno mišljenje Neovisne kontrole kvalitete (Independent Quality Review – IQR) za projekt „Cestovno povezivanje s Južnom Dalmacijom“, odnosno Pelješki most, kojim se Projekt ocjenjuje prihvatljivim za sufinanciranje iz fondova EU i to u maksimalnom iznosu od 85%.
U sljedeća tri mjeseca znat će se i konačna Odluka Europske komisije o financiranju Pelješkog mosta, odnosno, ukoliko u tom vremenskom razdoblju Europska komisija ne odbije financiranje Projekta smatrat će se da je isti odobren i to u iznosu koji je Republika Hrvatska tražila, a što je ujedno i najveći mogući iznos.
Ovim pozitivnim mišljenjem napravljen je pretposljednji korak do konačne potvrde Komisije i slijedi slanje prijave projekta u Europsku komisiju, koju će uputiti Ministarstvo regionalnoga razvoja i fondova EU, kao Upravljačko tijelo Operativnog programa „Konkurentnost i kohezija“ 2014.-2020. iz kojeg bi se projekt trebao financirati u iznosu od 420,3 milijuna eura.
Zaprimljenim pozitivinim mišljenjem IQR-a dugotrajna procedura prijave velikog infrastrukturnog projekta Europskoj komisiji, (u sektoru prometa projekte čija vrijednost iznosi 75 milijuna eura i više) privodi se kraju, a podsjetimo, do ovog koraka bilo je potrebno pripremiti opsežnu dokumentaciju, izraditi prijavu projekta i dobiti potvrdu JASPERS - stručnjaka.
Projekt Pelješkog mosta s pristupnim cestama, kojim će se prometno povezati razdvojeni teritorij Republike Hrvatske, pa tako i Europske unije, bit će dugačak 32.53 km i sastojat će se od tri glavne faze koju čine:
1. Pelješki most (u duljini od 2,4 km)
2. Pristupne ceste na Pelješcu: Duboka (D8) - Zaradeže (D414) (u duljini od 12.04 km)
3. Obilaznica Stona: Zaradeže (D414) - Đonta Doli (D8), (podijeljena je na 2 dijela, odnosno, na usklađivanje D414 između Zaradeže (D414) - Prapratno (D414) i izgradnju obilaznice Prapratno (D414) - Donta Doli (D8) (u duljini od 18.09 km).
Vezane vijesti
-
Pelješki most ocijenjen je u studiji izvodljivosti prometnog povezivanja razdvojenog područja Republike Hrvatske kao najbolje rješenje i sigurno će se graditi, izjavio je u srijedu predsjednik Vlade Zoran Milanović
-
-
U 17 godina u NATO-ovim operacijama u Afganistanu Hrvatska je okvirno potrošila 2,3 milijarde kuna. Riječ je iznosu usporedivom s cijenom gradnje Pelješkoga mosta, piše u utorak Jutarnji list.
-
Zbog trenutne epidemiološke situacije, predstavljanje projekta održati će se putem ZOOM aplikacije, u četvrtak 8. srpnja u 11 sati.
Izdvojeno
-
Prvenstvo neće biti odlučeno nakon derbija, ali za nas su tri boda imperativ," kazao je trener Hajduka Mislav Karoglan uoči subotnjeg derbija na Poljudu protiv Dinama.
-
U ponedjeljak 1. travnja održat će se tradicionalna Uskršnja biciklijada od Zadra do Vira.
-
Susjedski derbiji uvijek su utakmice velikog intenziteta, a to se najbolje oslikava u rivalitetu Šibenke i Zadra.
-
Podnošenje projektnih prijedloga u sustavu fondovieu dozvoljeno je najranije od trenutka objave poziva 29. ožujka 2024. godine, a najkasnije do 3. lipnja 2024. godine u 16:00 sati.
Reci što misliš!