potvrdili vodeću poziciju
dm u Hrvatskoj ostvario više od dvije milijarde kuna prometa
U četvrtak, 19. listopada članovi Uprave dm-a predstavili su poslovne rezultate koji su potvrdili dm-ovu vodeću poziciju na tržištu drogerijskih proizvoda.
U poslovnoj godini 2016./2017. dm je u Hrvatskoj ostvario 2,1 milijardu kuna prometa te rast od 5,4 % u odnosu na prethodnu poslovnu godinu. dm je uložio više od 74 milijuna kuna u modernizaciju 37 prodavaonica, novi logistički centar te otvorenje dvaju specijaliziranih odjela bezreceptnih medicinskih proizvoda (OTC).
"Proteklu poslovnu godinu u dm-u obilježio je veći broj kupaca koji su kupovali više. Tijekom protekle poslovne godine prodavaonice dm-a svaki dan posjetilo je više od 86.400 kupaca, a prosječna kupovina iznosila je 76,38 kuna. Ostvarili smo i rast prodaje u segmentu OTC proizvoda u iznosu od 27,93 %", naglasio je Mirko Mrakužić, direktor dm-a.
Važnu ulogu u pozicioniranju dm-a na tržištu igra robna marka dm-a koja je u protekloj poslovnoj godini ostvarila 29,41 % udjela u ukupnom prometu. U ponudu vlastite marke dm je uvrstio novu marku dekorativne kozmetike trend IT UP, a asortiman marke dmBio proširen je s više od 100 novih organskih proizvoda.
"dmBio marka ostvarila je rast prodaje od 66,8 %, što ukazuje na rast potražnje za ekološkim proizvodima. Prodaja ekološke hrane u dm-u u protekloj poslovnoj godini porasla je za 4,41 % pri čemu je prodaja ekoloških prehrambenih proizvoda hrvatskih proizvođača rasla za 7,44 %“, istaknula je Gordana Picek, voditeljica Nabave, marketinga i PR-a te Prodajne regije u dm-u.
dm je danas prodavaonica u kojoj kupci najčešće i najradije kupuju proizvode za osobnu njegu i higijenu, proizvode za brigu o kućanstvu i kozmetičke proizvode te je postao prodavaonica u kojoj građani najčešće kupuju i proizvode bio hrane[2].
Istraživanje Ipsosa potvrdilo je kako se dm u odnosu na konkurenciju najviše ističe u brizi za djelatnike - čak 75 % ispitanika smatra kako dm najviše brine o svojim djelatnicima. Uz prosječnu neto plaću u prodavaonicama višu od 9.000 kuna, dm je u protekloj poslovnoj godini organizirao 137 edukacija te je razvio projekt dm akademije.
"Dugoročni cilj dm akademije je svim djelatnicima u prodavaonicama u Hrvatskoj, Bosni i Hercegovini, Srbiji i Makedoniji omogućiti školovanje za zanimanje drogerista. Nakon edukacije djelatnici će lakše ići ukorak s današnjim potrebama kupaca te će zahvaljujući novim znanjima iz botanike, kemije, farmakologije, prehrane i ekonomije kupcima moći osigurati još bolju uslugu i stručne savjete", izjavila je Ana Fostač-Krilčić, voditeljica Ljudskih resursa i Prodajne regije.
Danas dm posluje u 157 prodavaonica te u 60 gradova zapošljava 1.399 djelatnika. U poslovnoj godini 2017./2018. dm će uložiti 90 milijuna kuna u modernizaciju prodavaonica i razvoj asortimana.
Vezane vijesti
-
U drugoj utakmici četvrtfinala doigravanje za prvaka regionalne AdmiralBetABA lige košarkaši Zadra ugostili su u Krešinom domu pred oko 5 tisuća gledatelja momčad podgoričke Budućnosti. Puno kvalitetnija i bogatija Budućnost zasluženo je slavila rezultatom 73-80 i s 2-0 plasirala se u polufinale.
-
Povodom svečanog otvorenja Doma kulture, Grad Benkovac svojim građanima poklanja dvije kazališne predstave. Svoje besplatne ulaznice (2x ulaznice po osobi) građani mogu preuzeti u četvrtak, 18. travnja od 12 do 16 sati te u petak, 19. travnja od 08 do 16 sati u zgradi Doma kulture (Šetalište kneza Branimira 44).
-
Njezina su specijalnost torte. Ali to nisu samo lijepi kolači, zaista, to su prava umjetnička djela. Bepinina čarolija će veseliti sve koji znaju prepoznati umijeće i puno strpljenja i ljubavi!
Izdvojeno
-
José Carreras, jedan od najistaknutijih opernih pjevača svoje generacije, 23. rujna dolazi u Koncertnu dvoranu Vatroslav Lisinski gdje će, u pratnji Zagrebačke Filharmonije izvesti neke od svojih najpoznatijih arija i pjesama.
-
Pod blještavim svjetlima njujorškog Times Squarea, nigerijski šahist Tunde Onakoya oborio je rekord u najduljem šahovskom maratonu, nakon što je bez prekida igrao šahovski meč 58 sati.
-
U Muzeju antičkog stakla protekli tjedan održano je ekskluzivno snimanje priloga za emisiju „Silvia Kocht“, poznate austrijske voditeljice.
-
Festival dokumentarnog filma ZagrebDox i na sam dan dodjele nagrada, velikog finala jubilarnog izdanja, donosi niz projekcija recentnih svjetskih dokumentaraca, među kojima je i četverosatni audiovizualno-kulinarski spektakl "Menus-plaisirs — Les Troisgros".
Reci što misliš!