Događaji

Deutsche Post strankama prodavala statističke podatke o svojim korisnicima

Deutsche Post strankama prodavala statističke podatke o svojim korisnicima
AP Images

Njemačka pošta (Deutsche Post) je u ponedjeljak odbacila kritike koje su uslijedile nakon što je objavljeno da je statistike o svojim mušterijama prodavala političkim strankama koje su te podatke koristile tijekom predizborne kampanje za prošlogodišnje parlamentarne izbore u Njemačkoj.

Tvrtka je objasnila da trećima ne prodaje osobne podatke nego 'statističke vrijednosti' koje se odnose na tzv. 'mikro jedinicu' koju sačinjava šest domaćinstava.

"Pritom se ne radi o osobnim podacima nego samo o statističkim podacima koji se temelje na principu slučajnog uzorka", priopćila je Deutsche Post Direkt.

Kako prenosi tportal, Dnevnik Bild am Sonntag javio je u nedjelju da Deutsche Post Direkt od 2005. političkim strankama prodaje ove statističke podatke na temelju kojih stranke prilagođavaju svoje lokalne predizborne kampanje.

Podaci sadrže informacije o kupovnoj moći, spolu, stupnju obrazovanja, starosti, bračnom i imovnom stanju uključujući i informacije o vrijednosti automobila. Podaci se odnose na oko 20 milijuna stambenih objekata s oko 34 milijuna domaćinstava.

Na temelju tih podataka CDU i FDP su se odlučile u kojim četvrtima se isplati provoditi direktne i intenzivne kampanje. Stranke su navodno za ove podatke platile po 50.000 eura.


Reci što misliš!