Događaji

sudjeluju i zadarski nastavnici

Škole u preventivnom programu kockanja mladih

Škole u preventivnom programu kockanja mladih

U programu prevencije sudjeluju nastavnici i stručno osoblje iz škola s područja Šibensko-kninske, Zadarske i Splitsko-dalmatinske županije.

Edukacija za implementaciju Programa prevencije kockanja mladih „Tko zapravo pobjeđuje“? održava se u Šibeniku, 25. – 27. listopada 2018. godine, u Konvencijskom centru Šibenik (Amadria Park).

Cilj Programa je prevencija kockanja i klađenja maloljetnika te razvoj odgovornog ponašanja u ovom području. Hrvatska udruga za igre na sreću (HUZIS) i u ovom ciklusu podržava provođenje ove edukacije kako bi se u školama osiguralo provođenje znanstveno utemeljenih i učinkovitih preventivnih intervencija.

U programu sudjeluju nastavnici i stručno osoblje iz škola s područja Šibensko-kninske, Zadarske i Splitsko-dalmatinske županije.

„Djeca i mladi najranjivija su skupina, stoga je nužno educirati odrasle u njihovom okruženju kako ih mogu zaštititi od razvijanja ovisnosti. Naime, iako je zakonom zabranjeno primanje uplata za klađenje od osoba mlađih od 18 godina, istraživanja pokazuju da mladi imaju pristup igrama, te da je čak 12.9% srednjoškolaca razvilo štetne psihosocijalne posljedice povezane s kockanjem. Stoga, osim podržavanja ovakvih preventivnih aktivnosti, organiziramo i održavamo edukacije za djelatnike kladionica s ciljem osnaživanja društveno odgovornog priređivanja igara na sreću u Hrvatskoj i prevencije klađenja maloljetnika. Doista se ulaže velik trud u promjenu ovih statistika.“ – izjavila je Matea Mateković, predstavnica HUZIS-a.

Voditelji ove trodnevne edukacije za stručne suradnike i nastavnike škola su autori Programa, doc.dr.sc. Dora Dodig Hundrić, izv.prof.dr.sc. Neven Ricijaš, te socijalne pedagoginje Sanja Radić Bursać i Ana Rakić.

„Rana dob uključivanja u igre na sreću samo je jedan od značajnih rizika za razvoj štetnih psihosocijalnih posljedica, pa i kasniji razvoj ovisnosti o kockanju. Cjelovita edukacija za primjenu ovog Programa uključuje ne samo temeljna znanja u ovom području, već i kompetencije za osnaživanje socioemocionalnih vještina učenika koje su se pokazale učinkovitima u prevenciji različitih rizičnih ponašanja. Program se s učenicima provodi dva mjeseca, kroz devet radionica, a tu su i predavanja za roditelje i druge nastavnike u školama kojima je cilj podizanje svijesti i osjetljivosti za nove oblike rizika kod mladih“ – izjavio je izv.prof.dr.sc. Neven Ricijaš s Odsjeka za poremećaje u ponašanju Edukacijsko-rehabilitacijskog fakulteta u Zagrebu.


Reci što misliš!