Kultura

Radionica u Kloozu

"Padamo" li na reklame?

1910. godine prva reklama za Karlovačko pivo obećavala je 3 kilograma u tjedan dana, a danas tražimo ''pivo koje ne napuhuje'' - ovo je primjer kako reklame govore o onome što želimo čuti i to je tema radionice održane u Kloozu.

Klub za mlade tako je okupio nekoliko osmaša, srednjoškolaca i studenata koje je s dekodiranjem medijskih poruka upoznala prof. Valentina Grbić.

''Bezbroj je primjera koje se može analizirati i vidjeti način na koji funkcionira reklamna industrija i mediji. Danas razgovaramo o korištenju jezika u reklamama, kratkim i konciznim porukama, slikama u reklami, tzv. hvatačima pažnje, sloganima i grafičkim rješenjima'', kazala nam je Grbić.

Radionica se bazira na teorijskom dijelu i praktičnim primjerima.

Naglasak je dan na reklame, saznanjima psihoanalize koje su učinile plodno tlo za carstvo reklamne industrije.

Glavna karika u reklamnim porukama su, dakako, psiholozi i popularni copywriteri, koji se vode brojnim metodama.

Grbić navodi neke od njih, poput reklama koje se baziraju na ideji zadovoljenja interesa, ideji zasluge i nagrade ili pak ideji različitosti. Naše se potrebe ne prate, nego stvaraju, jedna je od poruka radionice u Kloozu.


Dodavanje novih komentara je onemogućeno.