Kultura

filmska industrija

Kako mi to možemo? Distribucija u fokusu MEDIA programa

Kako mi to možemo? Distribucija u fokusu MEDIA programa
Promo

Budući da je aspekt vidljivosti i prepoznatljivosti europskoga filma jedno od gorućih pitanja europske audiovizualne industrije i Potprograma MEDIA, u fokusu ovogodišnjega događanja bit će upravo - distribucija. Događanje pod nazivom 'Kako MI to možemo?' održat će se 15. studenoga 2017. od 9.30 do 18 sati u Predstavništvu Europske komisije u Hrvatskoj / Kuća Europe, Ulica Augusta Cesarca 4, u Zagrebu.

Iako je Potprogram MEDIA izdvojio otprilike 42 milijuna eura za distribuciju europskoga filma u razdoblju od 2014. do 2020. godine putem poziva koji se odnose na automatsku, selektivnu, online distribuciju te sustava potpore namijenjene prodajnim zastupnicima (tzv. sales agentima), ipak su pojedini europski filmovi vidljiviji, prepoznatljiviji od drugih. Zbog toga će se unutar različitih panel-diskusija pokušati pronaći najbolja moguća rješenja kao i odgovori na sljedeća pitanja: kako izići iz ustaljenih, uobičajenih okvira razmišljanja, kako se prilagoditi trendovima i novitetima unutar mogućnosti digitalne distribucije, kako učiti jedni od drugih te koje su prednosti i mane ako film dolazi iz velike, srednje ili male zemlje?

Događanje, čiju će okosnicu prvi put činiti distribucijske perspektive, moderirat će gđa Martina Petrović, voditeljica DKE - Ureda MEDIA Hrvatske, a dotaknut će se teme usko vezane uz pitanje vidljivosti, prepoznatljivosti i distribucije filma u kontekstu zemalja visokoga (Njemačka, Velika Britanija), srednjega (Irska) te niskoga produkcijskog kapaciteta (Bugarska, Hrvatska). Pozornost će biti posvećena i novim, kreativnim modelima distribucije koje podupire Potprogram MEDIA, primjerice online promidžbi europskih audiovizualnih djela.

Među sudionicima događanja posebno se ističu predstavnici nekih od ključnih producentskih i/ili distributerskih tvrtki: Canoe Film (Velika Britanija), The Chouchkov Brothers (Bugarska), Interfilm iz Zagreba, Latido Films (Španjolska), NFP marketing and distribution (Njemačka), Vico Films (Irska), Wildcard Distribution (Irska), koji će se osvrnuti na filmske uspješnice kao što su Mladi prijestupnici, Preduhitrena osveta,Toni Erdmann, Ustav Republike Hrvatske, Vestern.

Primjere dobre prakse proizišle iz okrilja Medijina poziva i smjernica koji se odnose na online promidžbu europskih audiovizualnih djela predstavit će: Vincent Lucassen (Under the Milky Way), Philipp Hoffmann (Kino on Demand) te Kiril Gjozev (Cut-A-Way).

Događanje je organizirano u suradnji s Predstavništvom Europske komisije u Hrvatskoj, voditeljima deskova Kreativne Europe - uredima MEDIA iz Bugarske i Katalonije, producentskom tvrtkom One Productions iz Irske te Zagreb Film Festivalom.


Reci što misliš!