Modna inspiracija
Ako nosite ovu boju ljudi će misliti da ste inteligentniji i atraktivniji
Iako postoje i druge boje zbog kojih izgledamo atraktivnije, poput crvene, crna ima još jednu prednost
Sad kad smo dovoljno zagazili u zimu, prisjetili smo se jedne od omiljenih studija iz 2015. godine. Možda je se sjećate, Britanci su proveli istraživanje na 1000 ljudi i utvrdili da kad se odjenemo u crno, ljudima izgledamo atraktivnije.
Iako postoje i druge boje zbog kojih izgledamo atraktivnije, poput crvene, crna ima još jednu prednost. Naime,, ljude koji je nose često se smatra inteligentnijima. Oni koji nose crnu od glave do pete potiču i samopouzdanje onih oko sebe-
Dakle zbog crne boje ljudi neće misliti da ste arogantni i bahati. Dakle, ako ste ove zime omotani u slojeve crne, ne morate se ni truditi mijenjati to.
Vezane vijesti
-
Biogradski Bure centar ugostio je 'modnu karavanu', reviju hrvatskih dizajnera okupljenih unutar modne platforme ModernA koja je izazvala ogroman interes ljubitelja mode Zadarske županije, pa se tražio stolac više.
-
-
Svjetlije boje svakako će oživjeti crninu i vašem licu podariti svjež izgled
-
Nije lako raditi dok se drugi brčkaju u moru, a ako očaju pridodamo paklenu vrućinu, najmanje oko čega se trenutno zamaramo je što odjenuti za odlazak na posao. No time riksiramo da se u ured ušetamo kao da smo se zaputili na plažu. Neka odjeća i obuća, u kojima se lakše podnose visoke temperature, ipak nije stvorena da bismo je nosili na radnom mjestu.
Izdvojeno
-
Cilj Retro Zadra je proživjeti prošlost kroz očaravajuće fotografije grada Zadra iz prošlih stoljeća u magičnoj usporedbi sa istim scenama danas.
-
Predstavništvo Vlade Katalonije i Sveučilište u Zadru pozivaju na koncert elektro-folka Glòrije Ribere.
-
Aktualna predsjednica Europske komisije Ursula von der Leyen još uvijek je jasna favoritkinja za drugi mandat na vrhu izvršne vlasti EU-a, ali daleko je od sigurne pobjednice, piše Politico u četvrtak.
-
Platforma pod nazivom „CE svijet“ osmišljena je kako bi angažirala potrošače u kafićima i restoranima te im osigurala posebno iskustvo konzumacije, a lansirana je u sklopu kampanje „Podijeli ono nešto CE“
Reci što misliš!