500 obožavatelja na Kalelargi
Dejan Lovren u Zadru predstavio parfem Vetiver Rock
Dejan Lovren razveselio je zadarske obožavatelje i obožavateljice finih parfema i sporta koji su ga mogli osobno upoznati ispred dm-ove prodavaonice na adresi Kalelargi.
Više od 500 obožavatelja okupilo se kako bi ga pozdravili i sa sobom ponijeli uspomenu na susret s proslavljenim nogometašem - autogram na svojem primjerku parfema Vetiver Rock.
Vatreni reprezentativac Dejan Lovren, direktor modnog branda Rock Filius Matija Mišić te Hrvatska Parfemska Kuća na čelu s Tomislavom Vrbancom kreirali su novi parfem Vetiver Rock, koji je dostupan ekskluzivno kupcima u svim dm prodavaonicama diljem Hrvatske.
Vetiver Rock hrvatski je proizvod i prvi parfem hrvatskog modnog brenda Rock Filius, a namijenjen je ženama i muškarcima. Riječ je o vrhunskom proizvodu, ekstraktu parfema koji sadrži visokih 30 posto esencijalnih ulja u svome sastavu.
„Kreiranje parfema Vetiver Rock za mene je bilo posebno iskustvo. Želio sam stvoriti parfem koji bih i sam nosio, miris koji će ljudi pamtiti i za kojim će se okretati, a Vetiver Rock je upravo to. Čvrsto sam stajao pri ideji da moramo kreirati visokokvalitetan proizvod koji će svi poželjeti nositi na sebi i krajnji rezultat je unisex miris koji ima vrhunski sastav i izuzetnu postojanost. Odabir partnera bio mi je jako važan, željeli smo surađivati s nekim u koga imamo puno povjerenje, a dm i Hrvatska Parfemska Kuća pokazali su se kao idealni suradnici. Zajedno smo razvili luksuzni miris kojega kupci mogu potražiti ekskluzivno u dm-u“, naglasio je Dejan Lovren.
Vetiver Rock u dm-ove prodavaonice dolazi iz laboratorija Hrvatske Parfemske Kuće koja je u suradnji s Dejanom Lovrenom kreirala recepturu koja zadovoljava i najistančanije ukuse. Glavni sastojak parfema je vetiver koji podjednako vole i žene i muškarci. Parfem Vetiver Rock je lagan, prožet začinskim i drvenastim notama te je istovremeno svjež i topao.
Osim vetivera, sadrži i mahunu Tonke, lješnjak, đurđicu, sandalovinu, duhan, karamelu i praline. Na dm-ovim policama kupci će parfem Vetiver Rock prepoznati po profinjenoj, fino poliranoj bočici ispunjenoj mirisom prirodne zlatne boje koju krasi luksuzan, no nenametljiv zlatni čep s Rock Filius logom, modnim brendom našeg srebrnog reprezentativca, Dejana Lovrena.
Više informacija o parfemu Vetiver Rock potražite na dm-ovoj internetskoj stranici.
Vezane vijesti
-
Svoj šesti naslov prvaka bivše države KK Zadar osvojio je na dan svog rođendana, 26. travnja 1986. godine.
-
Aminess Avalona Camping Resort 5* će sa svojih 180 bazena, vrhunskim smještajem, sportskim i animacijskim sadržajima visoko podignuti kvalitetu ukupne turističke ponude otoka Paga i srednje Dalmacije
-
Festival cvijeća, u organizaciji Turističke zajednice općine Sv. Filip i Jakov, počeo je danas u Sv. Filipu i Jakovu.
-
Izložba naziva "Grafička igra 18 plus" otvara se u Kapetanovoj kuli u ponedjeljak, 29. travnja u 19 sati
Izdvojeno
-
Europski parlament u srijedu je zatražio strože kažnjavanje nasilja nad ženama i učinkovitiju pomoć žrtvama usvojivši direktivu koja će, smatraju eurozastupnici, biti "prekretnica" u nastojanju da se suzbije takvo nasilje u Europi..
-
-
Žanr horor filma posljednjih 10, 15 godina proživljava pravu renesansu, a za to je zaslužan i dobar dio autora iz udaljene nam Australije. Od ''The Babadooka'', preko ''Relica'' i ''Bloody Hell'' pa sve do prošlogodišnje senzacije ''Talk to Me'', ta je zemlja postala legitiman izvor reinvencije ovog, kod publike i dalje jako dragog žanra, a to se dokazuje i s filmom ''Late Night with the Devil'' koji ubacuje neke prilično dobre i svježe ideje kroz dobro 'iscijeđenu' tematiku demonske opsjednutosti.
-
Na ceremoniji održanoj ispred Meštrovićevog paviljona, sinoć 25. travnja, otvoren je 37. salon mladih.
Reci što misliš!