Lifestyle

#prehrana

Pet nutricionističkih mitova u koje trebamo prestati vjerovati kako bismo se zdravo hranili

Pet nutricionističkih mitova u koje trebamo prestati vjerovati kako bismo se zdravo hranili

Treba jesti sve, ali u umjerenim količinama. Najbolje što možete napraviti za svoje tijelo je slušati ga. To nije mit.

Sve vezano uz nutricionizam popularno je u posljednje vrijeme, no ne znači i da je sve što čujemo istinito. Ovo je pet mitova vezanih uz prehranu u koje trebamo prestati slijepo vjerovati. i radije slušati vlastito tijelo.

1. Banane su zdrave i od njih se ne debljamo

Svaka banana sadrži 14 grama šećera i tri grama vlakana koji usporavaju apsorpciju šećera u krv. Pretjerana konzumacija banana može rezultirati kojim kilogramom viška.

2. Ugljikohidrati su čisto zlo

Ugljikohidrati su primarni izvor goriva za organizam i bez njih ne možemo. Trebamo samo voditi računa da jedemo zdrave ugljikohidrate, odnosno da konzumiramo cjelovite žitarice i ostale nutritivno bogate namirnice, a izbjegavamo bijelo brašno.

3. Što više vode, to bolje

Ni previše vode nije dobro za organizam. Ako popijete previše vode može doći do ozbiljnog zdravstvenog stanja u kojem tijelo gubi elektrolite i natrij. Ako se ne izlažete pretjeranom naporu, više od dvije litre tekućine vam nije potrebno. 

4. Doručak je najvažniji obrok u danu

Ovo nije istina. Naime, pokazalo se da ljudi koji redovito doručkuju imaju viši indeks tjelesne mase. Preporučuje se imati što veći razmak između večere i prvog obroka u idućem danu kako bi se probavni sustav odmorio.

5. Svježe namirnice su zdravije

Uvijek ćemo radije izabrati svježe, nego smrznuto ili konzervirano, no sve tri vrste namirnica imaju ista nutritivna svojstva. Povrće koje je smrznuto odmah nakon branja nutritivno je bogatije od svježeg povrća koje danima stoji u hladnjaku.

Reci što misliš!