Sukob interesa
Josipovićev čovjek radio analizu za HTV
'Briefing je analizu izradio profesionalno i objektivno, bilježeći svako pojavljivanje ili spominjanje relevantnih kandidata u te dvije emisije, izraženo u sekundama. Analiza ne uključuje nikakvu prosudbu ili interpretaciju podataka', kazao je vlasnik agencije Briefing Davor Huić
'Briefing je analizu izradio profesionalno i objektivno, bilježeći svako pojavljivanje ili spominjanje relevantnih kandidata u te dvije emisije, izraženo u sekundama. Analiza ne uključuje nikakvu prosudbu ili interpretaciju podataka', kazao je vlasnik agencije Briefing Davor Huić
HRT naručio je od agencije Briefing medijsku analizu prisutnosti predsjedničkih kandidata u informativnim emisijama HTV-a ('Dnevnik' i 'Otvoreno') u periodu od 1. listopada do 15. studenog.
Ne bi tu bilo ništa sporno da vlasnik Briefinga Davor Huić nije član stožera predsjedničkog kandidata Ive Josipovića. Analizu je od Briefinga naručio ravnatelj HTV-a Blago Markota koji ju je prezentirao članovima Programskog Vijeća zajedno s istraživanjem agencije GFK-a koja je utvrđivala koliki je stupanj povjerenja građana u informacije u nekoliko televizijskih emisija i voditelja.
Unatoč tome što su rezultati analize bili za internu uporabu, oni su dospjeli u javnost, ali kako je novinarima bila dostavljena u kompletu s istraživanjem GFK-a, cijelo vrijeme se pretpostavljalo da ju je radila upravo ta agencija.
Pitanje je koje se logično nameće, nakon novih informacija, kako HRT raspolaže novcem poreznih obveznika kad se zna da je vlasnik agencije koja je radila analizu član stožera jednog od predsjedničkih kandidata, pa onda i objektivnost ankete dolazi u pitanje.
Nažalost, do odgovora od nadležnih s HRT-a nismo uspjeli doći, a za Huića cijela priča nije sporna jer je 'analiza napravljena objektivno i kvalitetno'.
'Briefing je analizu izradio profesionalno i objektivno, bilježeći svako pojavljivanje ili spominjanje relevantnih kandidata u te dvije emisije, izraženo u sekundama.
Radi se o kvantitativnoj (metričkoj) analizi koja ne uključuje nikakvu prosudbu ili interpretaciju podataka', kazao je Huić koji smatra da mu cijelu priču podmeću iz stožera Milana Bandića.
Podsjetimo, analiza je pokazala da je najviše prostora u navedenim emisijama HTV-a dobio Milan Bandić, a odmah iza njega bio je Nadan Vidošević, a na trećem mjestu našao se Josipović. Preračunato u kune, Bandićevo pojavljivanje, da se naplaćivalo po važećim tarifama, koštalo bi 1,6 milijuna kuna, Vidoševićevo 1,39 milijuna kuna, a Josipovićevo 1,28 milijuna.
Bandić je tada, reagirajući na rezultate istraživanja, kazao da su da nevjerodostojni te da su očito u njih uključeni i prilozi u kojima su protukandidati bili 'više zaokupljeni likom i djelom Milana Bandića, a manje svojim vlastitim programom'.
Vezane vijesti
-
-
-
-
Kujundžić, koji za Josipovića kaže da je "predsjednik na odlasku", ističe da hipotetski svatko, osim Josipovića, može reći 'ne zna, ne može, neće'
Izdvojeno
-
Košarkaši Zadra oprostili su se od daljnjeg igranja u regionalnoj ABA ligi nakon što su u četvrtfinalu doigravanja izgubili od podgoričke Budunosti sa 0-2 u pobjedama, u drugoj utakmici igranoj u petak u Zadru bilo je 73-80 (15-16, 18-23, 14-13, 26-28).
-
U drugoj utakmici četvrtfinala doigravanje za prvaka regionalne AdmiralBetABA lige košarkaši Zadra ugostili su u Krešinom domu pred oko 5 tisuća gledatelja momčad podgoričke Budućnosti. Puno kvalitetnija i bogatija Budućnost zasluženo je slavila rezultatom 73-80 i s 2-0 plasirala se u polufinale.
-
O kralju R'N'R-a, Elvisu Presleyu snimljeni su na deseci, ako ne i stotine dokumentarnih i igranih filmova, no što je s njegovom 'kraljicom' Priscillom?
-
Kroz fantastične svjetove, nezaboravne likove i inovativnu animaciju, animirani filmovi nastavljaju inspirirati maštu i oblikovati snove.
Reci što misliš!