Internet
Google zaratio sa stranicama s pop-up reklamama
Google se trudi u svojoj internetskoj tražilici kao rezultate pretraživanja prikazivati što informativnije, relevantnije i preciznije rezultate, ali pri vrhu prioriteta im je i sigurnost kao i ugodno korisničko iskustvo. Iz ovih su razloga već ranije počeli "kažnjavati" nižim statusom stranice koje ne koriste enkripciju, te one koje nisu responzivne i prilagođene mobilnim uređajima. Sada, pak, kreću u borbu protiv napornih pop-up reklama koje zauzimaju većinu ekrana mobilnih uređaja.
Najnovije unapređenje algoritma za pretraživanje na Googleovoj će tražilici davati niži rang stranicama koje korisnicima, umjesto sadržaja, prilikom otvaranja prvo prikazuju iritantne pop-up reklame preko cijelog ekrana. "Kažnjavanje" nižom pozicijom u rezultatima pretraživanja zahvatit će i one mobilne stranice koje prikazuju reklame na više od "razumnog" dijela zaslona, odnosno one gdje osnovni sadržaj nije lako dostupan.
Mali banneri na vrhu ili dnu zaslona bit će tolerirani, kao i pop-up zasloni koji nisu reklamni (primjerice, oni u kojima se traži potvrda dobi posjetitelja).
Vezane vijesti
Izdvojeno
-
Večerašnja izvedba predstave "Puni pansion" u organizaciji B GLAD Production odgađa se zbog bolesti, javili su iz HNK Zadar.
-
Još jedan podsjetnik dobrodošlice svima koji dolaze i "last call" onima koji još nisu odlučili bi li se odazvali na gastro doživljaj MarsOvca - budite dio novog hedonističkoga gastronomskog događaja koji će se održati u Novalji, na otoku Pagu, 26. travnja od 11 sati, u ogradici u novaljskim Škuncinim stanima.
-
Nasljednik Motovun Film Festivala održat će se od 24. do 28. srpnja na izletištu Petehovac i u okolnim mjestima. Mali mravi već su krenuli prema lokacijama
-
Cilj Retro Zadra je proživjeti prošlost kroz očaravajuće fotografije grada Zadra iz prošlih stoljeća u magičnoj usporedbi sa istim scenama danas.
Dodavanje novih komentara je onemogućeno.