Sci-Tech

Platforma za mobilno oglašavanje

"Lociraj Popust" u dva tjedna preuzelo 7.500 korisnika iPhonea

Aplikacija dostupna i na Android Marketu

Mobilna i web aplikacija "Lociraj Popust" predstavlja u Hrvatskoj potpuno novi oblik mobilnog marketinga prema lokacijama. U prva dva tjedna na tržištu, aplikaciju je preuzelo 7.500 korisnika iPhone uređaja, a ona je sada dostupna i na Android Marketu. Takve statistike ovu aplikaciju čine najbrže rastućom platformom za mobilno oglašavanje u Hrvatskoj.

"Lociraj Popust" je svim korisnicima interneta, bilo putem stolnih i prijenosnih računala, ili danas sve popularnijih pametnih telefona, omogućio pretraživanje proizvoda i/ili usluga koji su na sniženim cijenama, prema definiranoj udaljenosti od trenutne lokacije korisnika. Pri tome u prvom planu nije kuponska promocija popusta, koja korisnika usmjerava na kupnju bilo kojeg proizvoda, već  je primarni cilj omogućiti korisnicima aplikacije da točno određeni proizvod uspiju kupiti po sniženoj cijeni. Ovakav način informiranja kupaca o popustima, sniženjima i akcijskim ponudama u potpunosti zamjenjuje tradicionalne načine, poput distribucije tiskanih letaka, što ovom projektu daje i značajnu ekološku dimenziju.

Spoj ponude i potražnje u realnom vremenu

Ono što aplikaciju "Lociraj Popust" čini inovativnom jest "Alarm na proizvod", koji korisnicima omogućuje unos ključnih riječi koje su vezane uz proizvod ili uslugu koju u budućnosti planira kupiti, a on će zazvoniti kada željeni proizvod bude na sniženju. Također, svi poslovni partneri, odnosno oglašivači, imaju uvid u postavljene alarme pa samim time popuste na svojim prodajnim mjestima mogu kreirati prema trenutnim željama korisnika. Time su po prvi puta ponuda i potražnja spojene u realnom vremenu.

Promo akcija - oglašavanje do 31.01. za 1 kunu

Mobitel se u posljednjem desetljeću nametnuo kao najosobnije tehnološko pomagalo današnjeg čovjeka, a trendovi ukazuju na to da tradicionalni mobitel odlazi u povijest, a u potpunosti ga zamjenjuje pametni telefon, kojeg već danas, prema posljednjim GfK istraživanjima koristi 14% stanovnika naše regije.

Nove tehnologije koje podrazumijevaju današnji pametni telefoni omogućile su lokacijski marketing, koji je na našem području još uvijek velikim dijelom neotkriveno područje, ali je njegov potencijal, odnosno omjer cijene i dosega koji nudi, u velikoj mjeri prepoznat.  Tvrtke sve više marketinške kadrove usmjeravaju na mobilni marketing, edukacija je u tijeku.

Kako bi se tvrtke uvjerile u snagu "Lociraj Popusta" kao marketinške platforme, tvrtka "Mobilne informacije" ponudila je oglašivačima promotivnu cijenu od 1 kunu za oglase koji se prikazuju do 31.01.2012. godine.

Lociraj Popust na društvenim mrežama:

http://www.facebook.com/LocirajPopust


Dodavanje novih komentara je onemogućeno.