Sci-Tech

Microsoft Vista

Microsoft 'prevario' testne korisnike

Microsoft 'prevario' testne korisnike

Ono što korisnici nisu znali je činjenica da su u stvari isprobali Vistu

Negativna klima oko Viste te činjenica da je na američkom dijelu tržišta Apple sa svojim rješenjima ugrabio već oko 8,5 posto udjela natjerala je tabor Microsofta da svim marketinškim sredstvima pokušaju uvjeriti korisnike da je OS Windows Vista pravi izbor

U svom posljednjem pokušaju promoviranja svoje recentne inačice operacijskog sustava Microsoft se poslužio zanimljivom taktikom - okupio je određeni broj ispitanika i zamolio ih da isprobaju sljedeću generaciju OS-a iz tabora ove kompanije te da iznesu svoje mišljenje. Ono što korisnici nisu znali je podatak da su im iz Microsoftova tabora u stvari 'podvalili' Vistu.

Tijekom perioda od tri dana Microsoft je okupio oko 120 korisnika računala Mac, Linux i Windows kako bi zabilježio njihove dojmove vezane uz sljedeću generaciju Windowsa, nazvanu Mojave. Prije početka isprobavanja Mojavea, svakog od korisnika iz Microsoftova tabora upitali su za njegov stav o Visti. Gotovo 90 posto ispitanih izrazilo je svoje nezadovoljstvo, a nakon čega im je predstavljen Mojave. Korisnici nisu mogli sakriti svoje oduševljenje mogućnostima i izgledom novog OS-a iz Microsoftova tabora.

Ono što korisnici nisu znali je činjenica da su u stvari isprobali Vistu:

Microsoft je cijelu stvar zabilježio skrivenom kamerom te pokrenuo web odredište na adresi www.mojaveexperiment.com , čime je službeno započela marketinška kampanja nazvana The Mojave Experiment.


Reci što misliš!