Društvene mreže
Kako postati poznat i popularan na Instagramu
Instagram se prometnuo u glavnu platformu za oglašivače jer stupanj angažmana od strane korisnika nevjerojatno je visok. Forrester u svom izvješću navodi da je 58 puta viši no na Facebooku i 120 puta viši no na Twitteru. Već to dovoljno je da oni koji nisu htjeli, odluče iskoristiti blagodati Instagrama
Riječ je o vizualnoj platformi i korisnici na nju dolaze baš da bi gledali fotografije. U startu ih zanima isključivo to pa nema nikakvog "šuma" kao na Facebooku, Twitteru ili drugim platformama. Stoga, ne čudi da je među milenijalcima Instagram postala najbitnija društvena mreža na svijetu.
Ali, kako na najbolji mogući način iskoristiti sve te prednosti Instagrama? Postoje dvije studije na tu temu, a ICT Business prenosi njihove zaključke kako biste lakše mogli krenuti s promocijom.
1. Analiza, personalizacija, širenje
Instagram još uvijek raste i njegova se okolina mijenja iz dana u dan, što znači da je konstantno potrebno analizirati navike korisnika, širiti mrežu korisnika koji vas prate te se truditi ciljanoj publici pružiti osobniji pristup.
Stoga, sve što radite na Facebooku ili Twitteru zaboravite i zanemarite na Instagramu te učinite nešto potpuno novo. Koristite zabavne hashtagove, ali da vas opisuju, kao #team (i onda vaše ime).
Nije naodmet dodati i nešto općenito kao #socialmedia ili #lovefor (ono čime se bavite). Nemojte zanemariti komunikaciju s korisnicima, a čak ih zatražite i dopuštenje da koristite sadržaj koji su sami generirali, što dodatno pomaže pri personaliziranju brenda. Uz sve to, koristite geotag mogućnosti jer riječ je o globalnoj mreži i širenje na globalnoj razini omogućava bolji razvoj brenda.
2. Konstantnost
Budite aktivni i ne činite preduge pauze između objava, uključite se i bavite vašom stranicom, ali i pratite što se oko vas događa. Bitno je paziti na aktualne trendove i izvlačiti maksimum iz njih za vaše ciljeve.
Tako ćete postati prepoznatljivi, a uz konstantnost dobit ćete kredibilitet, a samim time i povjerenje korisnika koji vas prate. Uz svaku objavu ujedno postavite i hashtag koji vas opisuje, jedan koji se mora pojaviti svaki put uz vas.
Vezane vijesti
-
Širenje dezinformacija o covidu omogućeno je na više desetaka Facebook i Instagram računa koji su tijekom protekle godine dobili oko 370.000 pratitelja, po novom izvješću.
-
Udruženje obrtnika Zadar u suradnji sa HIA - Hobby I Adore d.o.o. organizira za svoje članove besplatnu praktičnu radionicu "Facebook&Instagram - izrada sadržaja (copywriting, vizuali, content marketing)".
-
Zbog pandemije su lani usporena ulaganja u marketing putem influencera na društvenim mrežama, no ove će godine to biti kompenzirano porastom ovog oblika promocije za više od 33%.
-
Društvene mreže Facebook i Instagram produžit će blokadu računa američkog predsjednika Donalda Trumpa za još najmanje dva tjedna dok se ne završi prijenos vlasti na novog predsjednika Joea Bidena, objavio je Mark Zuckerberg, čelnik kompanije Facebook kojoj pripadaju te mreže.
Izdvojeno
-
Nadzorni odbor je na današnjoj sjednici sukladno natječajnim odredbama proveo intervju sa trojicom kandidatima za direktora - jedinog člana uprave društva KK Zadar s.d.d.
-
Kandidat za direktora KK Zadar s.d.d. David Gunjević, ujedno i bivši direktor kluba, medijima je dostavio izjavu vezanu uz zadnje priopćenje Udruge Grad košarke te pismo koje je na današnjem razgovoru za direktora KK Zadar pročitao predstavnicima Nadzornog odbora.
-
Sveučilište u Zadru bilo je domaćin dvodnevnog sastanka EU-CONEXUS Student Board-a koji se održao 25. i 26. ožujka 2024 godine.
-
U listopadu nas očekuje novi Trail Running događaj! U tijeku su prijave za prvi Archipelago Trail Run koji će povezati tri otoka zadarskog arhipelaga - Ugljan, Pašman i Dugi otok.
Reci što misliš!