Sci-Tech

Digital Shapers 2017

Ugledni digitalni strateg Evangelos Papathanassiou drži predavanje na „Digital Shapers“ konferenciji

Ugledni digitalni strateg Evangelos Papathanassiou drži predavanje  na „Digital Shapers“ konferenciji

Moraju li se današnji potrošači identificirati s brendom te kako stvoriti prave poruke za određenog klijenta, saznajte 30. studenog u Kaptol Boutique Cinema

Najnoviji trendovi u području eksponencijalne tehnologije, prihvaćanje promjena i tehnologija kao prijatelj neke su od tema o kojima će digitalni strateg i savjetnik Evangelos Papathanassiou govoriti na prvom izdanju „Digital Shapers“ konferencije koja će se 30. studenog u organizaciji RTL-a Hrvatska održati u zagrebačkom Kaptol Boutique Cinema.

Papathanassiou je u svojih 20 godina iskustva surađivao s velikim brendovima poput Adidasa, AEG-a, BMW-a, Boscha, Condé Nasta, Deutsche Telekoma, eBaya, FC Bayern Münchena, Unicredita, Microsofta, Sonya, Swarovskog, Toshibe, UEFA-e i Volkswagena, a danas živi i radi u Berlinu gdje je suvlasnik konzultantske tvrtke Mataracan specijalizirane za digitalne aspekte sportskog marketinga, CRM ili upravljanje bazom klijenata i za sportska sponzorstva.

Prilikom javnih nastupa i predavanja često ističe važnost identifikacije potrošača s brendom jer su upravo potrošači ključni u produkciji i distribuciji poruka koje određeni brend želi komunicirati. Digitalni svijet, društvene mreže i pametni telefoni u tome imaju važnu ulogu. Pritom pada utjecaj klasičnih kampanja. „Korisnici se žele povezati s brendom. To je ključno. Bilo je važno i prije digitalne ere, ali sada je još važnije. Ignoriranje te činjenice može biti skupa greška za kompaniju“, napominje Papathanassiou.

Uz inspirativna predavanja i panele koji će se održati u dvije dvorane Kaptol Boutique Cinema te niz praktičnih radionica, na konferenciji će po prvi put biti izabran i Digital Shaper Hrvatske. Riječ je o nagradi za pojedinca koji je svojim radom dao doprinos digitalizaciji i promjeni Hrvatske.


Reci što misliš!

  Vezane vijesti