borba je počela
"Fake news": uz pomoć korisnika, Facebook traži vjerodostojne izvore
Facebook je odlučio pozvati svoje korisnike u borbu protiv dezinformacija i na prepoznavanje "vjerodostojnih" izvora, zbog poplave senzacionalizma i dezinformacija, objavio je u petak izvršni direktor Mark Zuckerberg.
"Previše je senzacionalizma, dezinformacija i podijeljenosti u današnjem svijetu", ocjenjuje on u petak na svojoj stranici, dodajući da "društvene mreže omogućuju ljudima plasiranje informacija brže nego ikada".
Zato je važno, smatra on, da svaki korisnik istakne kvalitetnu informaciju, ali je isto tako naglasio da je "goruće pitanje na koje pokušavamo odgovoriti - kako odlučiti koji su izvori informacija vjerodostojni.
Kompanija koja ima više od 2 milijarde korisnika kaže da će između ostalog koristiti ankete kako bi utvrdila koje medijske kuće korisnici Facebooka smatraju vjerodostojnima.
"Ta novina neće promijeniti količinu informacija koju ćete vidjeti na Facebooku. To će samo promijeniti ravnotežu informacija u korist izvora koje se smatra vjerodostojnima", kaže Zuckerberg.
Već od sljedećeg tjedna, najavljuje on, News Feed - ključni proizvod kompanije na tom području, davat će prednost kvalitetnim vijestima pred onima koje objavljuju manje vjerodostojni izvori.
Vezane vijesti
-
Širenje dezinformacija o covidu omogućeno je na više desetaka Facebook i Instagram računa koji su tijekom protekle godine dobili oko 370.000 pratitelja, po novom izvješću.
-
Kompanija Facebook u utorak je objavila da ukida svoj sustav prepoznavanja lica koji automatski identificira korisnike na fotografijama i video snimkama, navodeći kao razlog rastuću zabrinutost zbog korištenja takve tehnologije.
-
Udruženje obrtnika Zadar u suradnji sa HIA - Hobby I Adore d.o.o. organizira za svoje članove besplatnu praktičnu radionicu "Facebook&Instagram - izrada sadržaja (copywriting, vizuali, content marketing)".
-
Zbog pandemije su lani usporena ulaganja u marketing putem influencera na društvenim mrežama, no ove će godine to biti kompenzirano porastom ovog oblika promocije za više od 33%.
Izdvojeno
-
Komunikatorom 2023. godine postumno je proglašen arhitekt i stručnjak za marketing Marko Babić. Objavljeno je to na svečanosti nagrade Grand PRix Hrvatske udruge za odnose s javnošću.
-
Od 24. do 26. travnja 2024. godine, Sveučilište u Zadru bit će domaćin međunarodne konferencije "Opening Collaboration for Community-Driven Scholarly Communication". Događaj će se održati u prostorijama Providurove i Kneževe palače.
-
S prvim pravim proljetnim danima posade će ponovno isploviti prema Starom Gradu na Hvaru.
-
U podcast epizodi Netokracija donosi primjere loše primjene umjetne inteligencije: od smotanih AI programera i (ne)nosive tehnologije do nevjerojatnih religijskih ikona.
Reci što misliš!