Sci-Tech

internet pretraživači

Amazon predstavlja ozbiljnog konkurenta Googleu

Amazon predstavlja ozbiljnog konkurenta Googleu

Googleova tražilica još uvijek je najdominantnija na tržištu s više od 90 posto udjela, ali svejedno je samo jedan od načina na koji ljudi pretražuju internet

Upravo zato treba imati na oku Amazon, koji polako i sigurno raste, pa je trenutno na 2,3 posto udjela i ima ambicije dogodine biti daleko bolji.

Iako za Google taj postotak djeluje smiješno, posebno jer ljudi putem njegova YouTubea obavljaju više (4,3 posto), ne treba zanemariti potencijal koji Amazon ima. Primjerice, Microsoftov Bing je unatoč silnim ulaganjima na 2,2 posto udjela, a Yahoo! je na 2,4 posto i uskoro bi također trebao gledati Googleu u leđa.

A evo zašto Amazonovih 2,3 posto mora brinuti Google... Praktički cijeli taj postotak tiče se pretraživanja proizvoda, što je Googleu još uvijek podosta nedostižno s obzirom na aktualni neuspjeh njegova Google Expressa, piše ICT Business. Uz to, Amazon zbog Echo uređaja i Alexe, ima mnogo uspjeha i na području glasovnih pretraga, što Google u samom startu pokušava pobijediti zahvaljujući vrlo dobrom Google Assistantu.

Bitno je uspjeti mu na tom području glasovnih pretraga jer kroz njih se dodatno uči i omogućava napredak na tržištu, ponajviše onog koje se tiče proizvoda i usluga. Jer, nije isto ako osoba pretražuje neke povijesne činjenice i kad traži nešto što namjerava kupiti pa klikne na neki od sponzoriranih linkova koji se pojave na vrhu pretraga.

S obzirom da Amazon jest najpopularnija e-trgovina na svijetu, dolaskom na nju ljudi obavljaju pretrage koje se praktički uvijek tiču kupovine, što pretvara Amazonovih 2,3 posto u iznimno profitabilan udio kad se radi o internetskim pretragama. I zato će malo tko u toj drugoj najvrednijoj kompaniji svijeta žaliti što Google ima toliku dominaciju općenito na tržištu internetskih tražilica. Slično je to kao s iOS i Androidom, gdje je prvospomenuti po udjelu daleko iza drugospomenutog, ali po pitanju profita je daleko ispred...


Reci što misliš!