društvene mreže
Osim ulagača i posjetitelji polako okreću leđa Facebooku
Podaci sa servisa SimilarWeb pokazuju kako je posjećenost Facebooka u SAD-u u padu, te kako bi mogao izgubiti mjesto druge najposjećenije stranice
Godina u kojoj je Mark Zuckerberg sam sebi zadao "domaću zadaću" da popravi Facebook pokazala se poprilično izazovnom, i sasvim je jasno kako se na tom polju ima što popravljati. Skandali s privatnim podacima pokrenuli su lavinu nezadovoljstva, pa su posljednji financijski rezultati pokazali da je rast Facebooka kao platforme usporen – što je dovelo do drastičnog pada cijene njegove dionice.
Međutim, nisu investitori jedini kojima se ne sviđa Facebook kakav je danas, piše Bug. Čini se kako i posjetitelji sve manje posjećuju ovu društvenu mrežu, bez obzira što im broj i dalje, doduše usporeno, raste. Prema podacima servisa za praćenje posjećenosti web stranica SimilarWeb Facebook i prema tom pokazatelju gubi povjerenje korisnika.
U SAD-u je, naime, Google daleko najposjećenija stranica dok je Facebook već duže vrijeme na drugom mjestu. No, tijekom posljednjih mjeseci, pa čak i više od godine dana, posjete Facebooku padaju, da bi se u srpnju ove godine gotovo poklopile s brojem posjeta treće rangiranom YouTubeu. Nastavi li se ovakav trend Facebook bi ubrzo mogao i službeno pasti na treće mjesto.
U kompaniji se oko toga možda i neće toliko zabrinuti jer im korištenje mobilnih aplikacija, pogotovo Messengera i Instagrama, ne bilježi pad, ali je ovaj preokret još jedan pokazatelj da Facebook, pogotovo kao desktop društvena mreža, polako ali sigurno gubi privlačnost.
Inače, prema SimilarWebu Amazon se plasirao na četvrto mjesto najposjećenijih stranica u SAD-u tek nedavno pretekavši već gotovo pa zaboravljeni Yahoo.
Vezane vijesti
-
Širenje dezinformacija o covidu omogućeno je na više desetaka Facebook i Instagram računa koji su tijekom protekle godine dobili oko 370.000 pratitelja, po novom izvješću.
-
Kompanija Facebook u utorak je objavila da ukida svoj sustav prepoznavanja lica koji automatski identificira korisnike na fotografijama i video snimkama, navodeći kao razlog rastuću zabrinutost zbog korištenja takve tehnologije.
-
Udruženje obrtnika Zadar u suradnji sa HIA - Hobby I Adore d.o.o. organizira za svoje članove besplatnu praktičnu radionicu "Facebook&Instagram - izrada sadržaja (copywriting, vizuali, content marketing)".
-
Zbog pandemije su lani usporena ulaganja u marketing putem influencera na društvenim mrežama, no ove će godine to biti kompenzirano porastom ovog oblika promocije za više od 33%.
Izdvojeno
-
Podnošenje projektnih prijedloga u sustavu fondovieu dozvoljeno je najranije od trenutka objave poziva 29. ožujka 2024. godine, a najkasnije do 3. lipnja 2024. godine u 16:00 sati.
-
Susjedski derbiji uvijek su utakmice velikog intenziteta, a to se najbolje oslikava u rivalitetu Šibenke i Zadra.
-
Moramo biti odlučni i pokazati čvrsti gard, kazao je Dinamov trener Sergej Jakirović uoči subotnjeg derbija protiv Hajduka na Poljudu.
-
Predsjednik SDP-a Peđa Grbin u N1 Studiju uživo s Ninom Kljenak komentirao je političke aktualnosti uoči parlamentarnih izbora 17. travnja.
Reci što misliš!