Sci-Tech

#novosti

Sony ušao u budućnost istraživanjem robotike na Milanskom tjednu dizajna

Sony ušao u budućnost istraživanjem robotike na Milanskom tjednu dizajna

Japanski brand Sony je dizajnirao živopisnu i interaktivnu izložbu na ovogodišnjem Milanskom tjednu dizajna kojom su predstavili svoju viziju robotike.

Od stvaranja prvog robota za zabavu na svijetu AIBO 1999. godine, tvrtka Sony je nastavila razvijati svoje znanje i razumijevanije umjetne inteligencije. Izložba se oslonila na dostignuća tvrtke Sony u ovom području; s evolucijom, emocijama i ponašanjem robotike koja potiče učenje, rast i razvoj, kao i druženje, koje ima vrlo značajnu ulogu.

Posjetitelji su mogli  istražiti pet ključnih interakcija u instalacijama koje se bave mnogim pitanjima unutar složenog  svijeta robotike i umjetne inteligencije (AI).  Jedno od njih je,   mogu li srca strojeva moći dodirnuti naša?

Buđenje: Prva zona povećava senzornu svijest, pri čemu posjetitelji doživljavaju novu vrstu inteligencije, utjelovljenu u svjetlosti i zvuku, koja se prikazuje na zidu. Svi posjetitelji kreću se stazom budućnosti, gdje mogu vidjeti kako ćemo komunicirati s robotima na neočekivane i nezamislive načine.

Autonomnost: U ovom prostoru istražuje se nezavisnost i slobodna volja robotike pomoću klatna koje zauzima centralnu poziciju. Autonomna bića detektiraju posjetitelje izložbe dok ulaze. To može navesti posjetitelje da preispitaju svoja osjećanja i odgovore u ovoj situaciji.

Usuglašenost: Prelazak u zonu u kojoj se nalaze „lopte“, od kojih svaka ima posebnu osobnost. One se međusobno povezuju, surađuju i djeluju u skladu s onima koji ih okružuju. Nepredvidivi pokreti ovih robota mogu potaknuti formiranje zajednica.

Pripadnost: U ovoj sobi posjetitelji mogu iskusiti kako će, kroz kontinuiranu interakciju s ljudima, roboti evoluirati i intelektualno i emocionalno. Počevši razumijevati ovaj simbiotički odnos, posjetitelji mogu zamisliti budućnost u kojoj će roboti izgledati kao da su živi.

Društvo: Robotika će narednih godina odigrati bitnu ulogu u našim životima, društvu i infrastrukturi. Završni dio izložbenog iskustva postavlja pitanje: „Što mislite o budućnosti afiniteta u autonomiji“?

Afinitet u autonomiji pokazuje evoluirajući odnos između ljudi i tehnologije; uvid u to kako bi mogla izgledati budućnost umjetne inteligencije i robotike – istražujući inteligenciju i emocije robota, naglašavaju u kompaniji.

I za kraj poruka Yutaka Hasegawa, šefa Kreativnog centra: Učinite ono što nikada ranije nije bilo učinjeno i uvijek budite korak ispred!


Reci što misliš!