Sci-Tech

#poslovanje

Xiaomi širi krila: odlični financijski rezultati za 1Q 2019

Xiaomi širi krila:  odlični financijski rezultati za 1Q 2019
Sanja Ledinek

Xiaomi Grupa je izvijestila da su u prvom kvartalu 2019. prodali 28 milijuna pametnih telefona i na 4. su mjestu u prodaji u svijetu prema podacima tvrtke Canalys.

Ukupni prihod Xiaomi Grupe u prvom tromjesečju ove godine je 6,3 milijarde dolara, što je 27,2 % više nego u prvom tromjesečju 2018. Dobit iznosi 303 milijuna dolara i premašuje tržišna očekivanja.

Prihod  od prodaje pametnih telefona je 3,9 milijardi dolara, odnosno porast od 16,2 posto tijekom godine, dok je globalna prodaja iznosi  27,9 milijuna jedinica.  Završavajući prvo tromjesečje, ukupni prihodi od međunarodnih tržišta dosegnuli su 16,8 milijardi Yuana, što je gotovo jedna trećina globalne prodaje tvrtke Xiaomi.

U izvještaju je naglašeno da su prodali u Q1 2019 više od 4 milijuna Redmi Note 7 pametnih telefona, a isporuke serije Xiaomi Mi 9 predstavljene  20. veljače 2019. godine,   premašile su  1,5 milijuna jedinica do 31. ožujka  ove godine.  Osim toga, prosječna cijena Xiaomi pametnih telefona u kontinentalnoj Kini i inozemnim tržištima porasla je za 30 %, odnosno 12 %. 

Daljnji planovi i predviđanja

Lei Jun, osnivač i izvršni direktor tvrtke Xiaomi, izjavio je  u svom govoru kako posljednji kvartalni rezultati pokazuju početak potpune implementacije "pametne strategije",  uključujući povećanje prodaje pametnih telefona na stranim tržištima, kao i razvoj umjetne inteligencije i novih polja IoT-a.  Prošlog mjeseca Xiaomi je objavio da će osnovati tehnički odbor sastavljen od 19 članova što je  jedan od njihovih napora u prelasku na AI. Također su obećali da će s milijun yuana biti nagrađeni inženjeri  s posebnim kreativnim idejama.

Mark Newman, analitičar  predviđa da će broj prodanih Xiaomi pametnih telefona dosegnuti 121 milijun ove godine. To će pomoći Xiaomi povećati tržišni udio za 8,6%.   Međutim, procjenjuje da će i prosječna prodajna cijena Xiaomi pametnih telefona porasti za 9% u odnosu na prvo tromjesečje. To je zato što su poboljšali proizvode   i odvojili dvije marke Xiaomi i Redmi.

Više prihoda, manje oglasa u MIUI

Ovi odlični rezultati poslovanja  izgleda da  će  donijeti korist i  vlasnicima uređaja.  Tvrtka je najavila djelomično  smanjenje količine oglašavanja u MIUI-ju, koje Xiaomiju donosi najveću zaradu u mobilnoj jedinici.  Naime, glavni direktor internetskog poslovanja Xiaomi, Bai Peng, rekao je da tvrtka radi na dvije opcije, koje će se očito primjenjivati istovremeno. Prva je stvarno smanjenje oglašavanja, a  druga je povećanje njegove učinkovitosti  uz pomoć novih algoritama, koji će oglašavanje učiniti relevantnijim, razumljivijim, ali i manje dosadnim.


Reci što misliš!