Sci-Tech

web preglednik

Mozilla želi da svi znaju kako Firefox nije samo web preglednik i uvode plaćenu verziju

Mozilla želi da svi znaju kako Firefox nije samo web preglednik i uvode plaćenu verziju

Vizualna komunikacija Firefoxa oduvijek je bila pomalo kaotična i to se mijenja. Firefox je predstavio novi vizualni identitet branda i najavio plaćanje za neke dodatne opcije web preglednika.

Firefox  osim web preglednika  uključuje i druge proizvode koji će od sada biti vizualno povezani. Za nadolazeće vizualne promijene dijelom su slušali želje korisnika i vodili se njihovim idejama.  Tako je stvoren novi logotip, nova paleta boja,  gradijenti,  nove ikone i novi font.  Lisica se još uvijek okreće oko  svijeta, iako     živopisnija i njen oblik pojednostavljen. Noge lisice su potpuno nestale.

Novi branding dolazi tijekom poticanja da se naglasi privatno pregledavanje koje je u suprotnosti s prioritetima praćenja korisnika online oglašivačkih divova Facebooka i Googlea, proizvođača suparničkog Chrome preglednika.

Osim toga, povezivanje više ikona s jedinstvenim stilom dizajna može biti korisno. Mnoge Googleove usluge koriste paletu karakterističnih crvenih, zelenih, plavih i žutih boja, čineći nove aplikacije prepoznatljivijima. A kada je   Instagram promijenio svoju ikonu u 2016. godini, tvrtka je odabrala stil koji bi se mogao primijeniti i na njegove podbrandove, kao što su Layout, Boomerang i Hyperlapse.

U video prilogu pogledajte kako se ikona web preglednika Firefox  mijenjala  u svojoj povijesti.

Logoi za usluge poput Firefox Send za prijenos datoteka , Firefox Monitor   koji provjerava je li vaša lozinka bila izložena u kršenju podataka i Firefox Lockwise za pohranu i sinkronizaciju lozinki,  imaju stilski slične ikone i  jasnu  povezanosti s  logom web preglednika.

Kreatori web-preglednika Mozilla Firefox žele bolje zaraditi. Prihodi od tone oglasa im nisu više dovoljni.  Planiraju  komercijalizirati neke napredne značajke.  

Iz službenog izvora, plaćena verzija web preglednika trebalo bi biti dostupna u listopadu 2019. godine. U biti, u ovoj plaćenoj verziji sve postojeće značajke  dalje  se mogu koristiti besplatno, ali za VPN uslugu za šifriranja prometa, neke značajke   za anonimnost  i posebnu pohranu u oblaku,  programeri  traže 10 USD mjesečno. Mozilla trenutno ima ProtonVPN vlasnički servis koji je besplatan, ali u   plaćenoj verzija web-preglednika  omogućen je pristup velikom broju poslužitelja širom svijeta.


Reci što misliš!