Sci-Tech

društvene mreže

Facebook nema više prostora za rast, pa pokušava izvući još novca iz Instagrama

Facebook nema više prostora za rast, pa pokušava izvući još novca iz Instagrama

Facebook na primarnoj istoimenoj društvenoj mreži više nema previše prostora za oglašavanje, što onemogućava konstantnu potrebu za rastom iz godine u godinu, što znači da kompanija mora pronaći nove načine kako do prihoda i prilika se u ovom trenutku vidi kroz Instagram. Što je potpuno logično i bilo je za očekivati.

Ono što je plan za Instagram aplikaciju jesu oglasi na Explore tabu, koji je dosad služio kako bi korisnicima davao savjete što od sadržaja "konzumirati" unutar nje. Automatski, želja Facebooka jest da korisnici kroz te savjete pronađu za sebe nešto što inače ne bi pa počnu pratiti nove profile, tako im dati širinu, odnosno, isplativost oglašavanja masi.

Tako nešto potrebno je jer dovoljno je vidjeti rast prihoda od oglašavanja na Facebooku kroz kvartale. Primjerice, u prvom kvartalu ove godine taj rast iznosio je nešto manje od 30 posto u odnosu na posljednji kvartal prošle godine. Isto tako, u četvrtom kvartalu 2018. rast u odnosu na treći kvartal iznosio je 30 posto, oko tri posto manje nego što je bio rast trećeg u odnosu na drugi. Posljednji put je kvartalni rast premašio onaj iz prethodnog kvartala bio u prva tri mjeseca prošle godine, kad je dosegao skoro 50 posto i time za oko dva posto bio uspješniji nego posljednji kvartal 2017.

Ali, sad kad je rast u odnosu na kvartal prije pao ispod 30 posto, uslijedila je panika. Zato mora "uskočiti" Instagram kao nikad dosad pa dati Facebooku vremena smisliti strategiju kojoj će se okrenuti kad ponestane prostora za oglašavanje i na toj društvenoj mreži, koja je toliko popularna i zato što nema nasilnih i učestalih oglasa.

Kako god, Explore tab prati 50 posto korisnika Instagrama, što je oko 550 milijuna njih, aktivnih na mjesečnoj razini! Takva brojka ljudi iznimna je prilika oglašivačima pa će sasvim sigurno pohrliti kako bi pronašli svoje mjesto na Explore tabu...

Reci što misliš!